עורך דין פלילי מומלץ

הסתבכתם בפליליים? זומנתם לחקירה? הוגש נגדכם כתב אישום? מעוניינים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי מומלץ? רבים מהלקוחות שמסתבכים בפליליים רוצים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי מומלץ או עורך דין פלילי תותח שייחלץ אותם מהצרה שאליה נקלעו. ואולם, עולה השאלה מיהו אותו עורך דין פלילי מומלץ או עורך דין פלילי תותח שאותו הם מחפשים?

בעניין זה יש לזכור כי עורך דין פלילי מסוים יכול להיות מומלץ ומתאים לאדם אחד, אך לא מומלץ ומתאים לאדם אחר, וזאת מכיוון שלכל אדם ישנן העדפות שונות ו/או תכונות שונות שאותן הוא יבקש למצוא אצל עורך הדין, בטרם ישכור את שירותיו. יחד עם זאת ולמרות האמור לעיל', ישנן מספר נקודות מהותיות שאסור לכם להתפשר עליהן כאשר אתם בוחרים עורך דין פלילי, וזאת כפי שיתואר בהמשך.

משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה, בכל שלבי ההליך הפלילי. התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, ללא תשלום וללא התחייבות! 

עורך דין פלילי מומלץ
עורך דין אופיר מזר

איך למצוא עורך דין פלילי מומלץ

איך למצוא עורך דין פלילי מומלץ? מהם המאפיינים של עו"ד פלילי מומלץ? איך תדעו שמצאתם עורך דין פלילי מומלץלהלן מקצת הנקודות החשובות שעליכם לשים לב אליהן כאשר אתם בוחרים עורך דין פלילי: 

עורך דין פלילי מומלץ הוא זה שרוב ככל עיסוקו הינו בתחום הפלילי.עו"ד פלילי שהינו בעל ידע ומומחיות רבה בתחום הפלילי.
עורך דין פלילי מומלץ הוא זה שבעברו עבד ברשויות התביעה.עו"ד פלילי מומלץ, הוא זה אשר מכיר מקרוב את תהליך קבלת ההחלטות על ידי התביעה המשטרתית או הפרקליטות.
עורך דין פלילי מומלץ צריך להיות בעל יחסי אנוש מצוינים ותקשורת בין אישית טובה. עו"ד פלילי יידרש פעמים רבות לנהל שיח ו/או משא ומתן עם גורמים שונים הקשורים בתיק, בניהם קציני משטרה, תובעים ופרקליטים.   
חשוב שתהיה כימיה טובה עם עורך דין פלילי שבחרתם.כימיה טובה חשובה עם עו"ד פלילי היות ואתם הולכים לעבוד יחד על התיק שלכם.
עורך דין פלילי מומלץ צריך להיות קשוב וסבלני לשאלות שלכם.בסופו של יום, תפקידו של עו"ד פלילי הוא להציג את הגרסה שלכם ולדבר בשמכם. 
עורך דין פלילי מומלץ צריך להיות זמין עבורכם באופן אישי.עו"ד פלילי מומלץ אמור להיות זמין עבורכם ושלא תצטרכו בכל פעם לעבור שתי מזכירות או יותר כדי להשיג אותו.
סמכו על האינטואיציה שלכם – חלק מהלקוחות בבואם לחפש עורך דין פלילי, יחפשו בגוגל או ברשתות חברתיות, עורך דין פלילי מומלץ או עורך דין פלילי תותח.חשוב למצוא עו"ד פלילי דרך המלצות מחברים או מהצלחות העבר שלו, אך שימו לב שלהתרשמות הישירה שלכם מעורך דין פלילי ישנה חשיבות רבה, ושהיא לא פחות חשובה מהמלצה של מישהו אחר. לעיתים, אחרי שיחת טלפון קצרה עם עורך דין פלילי מסוים, כבר תוכלו לדעת אם זה עורך הדין שאיתו אתם רוצים לעבוד. 
עורך דין פלילי מומלץ הוא זה שיתייחס לבעיה שלכם כאילו זו הבעיה האישית שלו. עו"ד פלילי מומלץ הוא זה שמזדהה עם הבעיה שלכם. ככל הנראה, עו"ד פלילי שכזה גם ישקיע את כל כולו על מנת לעזור לכם.
חשוב לציין שאין דבר כזה עורך דין פלילי תותח או עורך דין פלילי מומלץ שמתאים לכולם.בבחירת עו"ד פלילי קיימת השקפה סובייקטיבית המשתנה מאיש לרעהו – לאדם אחד הכי חשובה הכימיה עם עורך הדין, לאדם אחר הכי חשובה הזמינות והסבלנות של עורך הדין, לאדם נוסף הכי חשוב זה הניסיון של עו"ד פלילי.

מחיר של עורך דין פלילי מומלץ

כמה עולה עורך דין פלילי מומלץ? רבים מהלקוחות שמסתבכים בפליליים שואלים את עצמם כמה עולה עורך דין פלילי מומלץ, האם יש מחירון עורך דין פלילי מומלץ וכו'. לשאלת המחיר אין תשובה אחת, שכן מחיר של עורך דין פלילי מומלץ אינו קבוע במחירון ומשתנה בין עורכי הדין השונים, בין היתר בהתאם לפרמטרים הבאים:  

1. כמות העבודה הנדרשת בתיק – בעוד שחלק מעורכי הדין נוהגים לחייב לפי שעות עבודה, ישנם עורכי דין שמעדיפים לחייב את הלקוח בתשלום גלובלי על כל הטיפול בתיק. 

2. רמת מומחיותו של עורך הדין – ככלל, ככל שעורך הדין מנוסה יותר ובעל שם, כך גם המחיר יהיה בהתאם.

3. כמות העומס הרובצת על עורך הדין באותה התקופה – ישנה חשיבות לרמת העומס שבה שרוי עורך הדין באותה התקופה, שכן לעיתים ובתקופות רגועות, תהיה לעורך הדין נכונות להתגמש בגובה שכר הטרחה.

כפי שניתן לראות, שכר טרחה של עורך דין פלילי מומלץ אינו קבוע ומשתנה בין עורכי הדין השונים, ולכן, בטרם תשכרו את שירותיו של עורך דין פלילי מסוים, מומלץ לערוך ולו השוואת מחירים קטנה, בהתאם לפרמטרים שהוזכרו לעיל. בהצלחה!

ייצוג משפטי מקצועי

ייצוג משפטי מקצועי – היות והליכים פליליים הינם מורכבים ובעלי השלכות מרחיקות לכת, ישנה חשיבות רבה להיות מיוצג על ידי עורך דין פלילי מומלץ. ככל שנחקרת באזהרה או ככל שהוגש נגדך כתב אישום, רצוי ליצור קשר בדחיפות עם עורך דין פלילי מומלץ ובעל ניסיון שידע לזהות את הנקודות החשובות שעוזרות לך, שיוכל לסייע לך לשמור על זכויותיך, ושלעיתים, אף יוכל להביא לביטול כתב האישום. להלן בקצרה, שלבי ההליך הפלילי:

1. חקירת משטרה – ככלל, הליך פלילי מתחיל בחקירת משטרה, וזאת לאחר שנודע לה על ביצוע עבירה או לאחר שהוגשה תלונה.

2. העברת התיק לתביעה המשטרתית או לפרקליטות – לאחר שהסתיימה החקירה, התיק מועבר לתביעה המשטרתית או לפרקליטות לצורך קבלת החלטה. התביעה יכולה להחליט לסגור את התיק מאחת העילות הקבועות בחוק, או לחילופין להגיש כתב אישום נגד החשוד. 

3. הגשת כתב אישום – בהנחה שהתביעה החליטה להעמיד את החשוד לדין, אזי היא תגיש לבית המשפט כתב אישום. לעיתים ובעבירות מסוימות, תגיש התביעה בד בבד, גם בקשת מעצר עד תום ההליכים. 

4. תחילת המשפט והקראת כתב האישום – המשפט מתחיל בהקראת כתב האישום לנאשם. הנאשם יכול להודות או לכפור בעובדות כתב האישום, כמו גם יכול להעלות טענות מקדמיות. 

5. שלב בירור האשמה – התביעה תציג בפני בית המשפט את כל הראיות שיש לה נגד הנאשם, כמו גם תזמן את העדים שלה. לאחר שמסתיימת פרשת התביעה, אזי תתחיל פרשת ההגנה. בשלב זה מביאה ההגנה את כל הראיות והעדים שלה. 

6. סיכומים – לאחר שהסתיימו פרשות התביעה וההגנה, כל צד יסכם את טענותיו בפני בית המשפט. ככלל, הסיכומים יהיו בעל פה, למעט בתיקים מורכבים בהם יעדיפו הצדדים להגיש את הסיכומים בכתב.

7. הכרעת הדין – בשלב זה בית המשפט קובע אם הנאשם זכאי או אשם, ובאילו עבירות. 

8. טיעונים לעונש – בהנחה שהנאשם הורשע בביצוע העבירה, אזי יתקיים דיון לעניין העונש, כאשר כל צד מעלה את טענותיו באשר לעונש המבוקש על ידו.

9. גזר הדין – זהו השלב שבו בית המשפט קובע את העונש שיושת על הנאשם.

מיהו עורך דין פלילי מומלץ

מיהו עורך דין פלילי מומלץ? איך לבחור עורך דין פלילי? איך למצוא עורך דין פלילי תותח? וכו'.

עורך דין פלילי מומלץ הוא עורך דין המתמחה בהגנה על חשודים ונאשמים בעבירות פליליות, כמו גם על נפגעי עבירה. עורכי דין פליליים מייצגים לקוחות במשפטים פליליים כמו גם מייעצים ללקוחות בנושאים משפטיים הקשורים במשפט הפלילי. הם פועלים כדי להגן על זכויותיהם של לקוחותיהם, ועוזרים להם לנווט במערכת המשפט המורכבת. 

עורכי דין פליליים עשויים לעבוד במשרד עורכי דין או להיות עצמאים, ועשויים להתמחות בתחום מסוים של הגנה פלילית, כגון פשעי צווארון לבן, עבירות סמים או פשעים אלימים. אם הואשמתם בביצוע עבירה פלילית, חשוב לדבר עם עורך דין פלילי מומלץ בהקדם האפשרי, כדי לדון באפשרויות המשפטיות שלכם ולהתחיל בבניית הגנה.

חשוב למצוא עורך דין פלילי מומלץ, מנוסה ומיומן בטיפול בתיקים הדומים לתיק שלכם. מומלץ להיפגש עם מספר עורכי דין לפני קבלת ההחלטה, שכן אתם רוצים למצוא מישהו שאתם מרגישים בנוח לעבוד איתו ושאתם סומכים עליו שייצג אתכם ביעילות. 

כשאתם מדברים עם עורכי דין פוטנציאליים, שאלו על הניסיון שלהם, הגישה שלהם לתיקים ושכר הטרחה שלהם. בנוסף, חשוב לעשות מחקר משלכם ולבחור עורך דין פלילי שאתם מרגישים בנוח לעבוד איתו. כמה דברים שאולי תרצו לקחת בחשבון כאשר אתם מחפשים עורך דין פלילי הם הניסיון, המוניטין והגישה הכוללת שלו לטיפול בתיקים פליליים.

התייעצות עם עורך דין פלילי מומלץ

התייעצות עם עורך דין פלילי מומלץ – רבים מאלו שמסתבכים בפליליים לא באמת יודעים לאן הם נכנסו, עד כמה חמורות העבירות המיוחסות להם, מהו העונש הצפוי להם באם יורשעו וכו'. הליכים פליליים הינם הרי גורל עבור חשודים | נאשמים, וכל טעות קטנה בניהול ההליך הינה בעלת השלכות מרחיקות לכת. לכן, ישנה חשיבות רבה לקבל כבר בשלבים הראשונים ייעוץ משפטי מקצועי מעורך דין פלילי מומלץ, וכמה שמהר יותר טוב יותר. 

מתוך הבנה לחשיבות הרבה של הייעוץ המשפטי ומתוך רצון טוב לעזור לקהל לקוחותינו, משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מספק שירות של "עורך דין פלילי ייעוץ חינם".  במסגרת זו, תוכלו לקבל ייעוץ ראשוני מקצועי בכל הקשור למצבכם המשפטי, ללא תשלום וללא התחייבות!

עורך דין פלילי מומלץ 24 שעות ביממה

עורך דין פלילי מומלץ 24 שעות ביממה – לעיתים, חשודים מוזמנים או נלקחים בכוח מביתם לחקירה בתחנת המשטרה, בשעות הערב המאוחרות. במצב דברים זה, יש ליצור קשר עם עורך דין פלילי על מנת שזה יגיע לתחנת המשטרה בהקדם האפשרי על מנת לתת לחשוד ייעוץ לפני חקירה

בהתאם לאמור, אחד הדברים החשובים שעליכם לשים לב אליהם כאשר אתם שוכרים את שירותיו של עורך דין פלילי מסוים, הוא שאותו עורך הדין הפלילי שאת שירותיו אתם רוצים לשכור, יהיה זמין עבורכם באופן אישי 24 שעות ביממה – עורך דין פלילי מומלץ הוא זה שיהיה זמין ומוכן לתת לתת לכם מענה בכל שעה שהיא.

עורך דין מעצרים


הסתבכתם בפליליים? מחפשים עורך דין פלילי דחוף? צריכים ייעוץ לפני חקירת משטרה? מחפשים עורך דין פלילי מומלץ? משרד עו"ד פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן, מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי – זמינות 24/7 בכל רחבי הארץ!