הוצאת תעודת יושר

תעודת יושר הינה כינוי למסמך הכולל את כל ההרשעות הפליליות של אדם מסוים, הווי אומר מסמך הכולל רישום אודות תיקים פליליים שאותו האדם הורשע בגינם בבית המשפט. בניגוד לתעודת יושר הכוללת רק הרשעות פליליות, ישנו מסמך נוסף הנקרא "גיליון רישום פלילי" – גיליון אשר כולל בתוכו גם הרשעות פליליות וגם רישום אודות תיקים פתוחים או סגורים במשטרה – מה שנקרא רישום משטרתי.  

בעבר ועד לשנת 2022, כל אזרח ישראלי היה יכול לפנות למשטרת ישראל ולהגיש בקשה להנפקת תעודת יושר עבורו. לעומת זאת, כיום ועם כניסתו של החוק החדש, להלן חוק המידע הפלילי ותקנת השבים, תשע"ט-2019 , משטרת ישראל לא רשאית להנפיק יותר תעודות יושר עבור אזרחים פרטיים.

על פי המצב הקיים כיום, כדי להוציא תעודת יושר יש לפנות לעורך דין שיגיש את הבקשה למשטרת ישראל ויקבל בשם האזרח את התעודה.

משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן עוסק בכל תחומי המשפט הפלילי, כמו גם מספק בין היתר שירות של הוצאת תעודת יושר. התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, באופן מיידי וללא התחייבות!

עורך דין אופיר מזר

תעודת יושר

כאמור לעיל', אזרחים אינם  רשאים לקבל תעודת יושר ממשטרת ישראל, אלא באמצעות עורך דין. יחד עם זאת, אזרחים כן יכולים לגשת לכל תחנת משטרה ולעיין במידע הפלילי שלהם (מבלי לקבל את המסמך). 

ככל שהנכם מעוניינים לקבל העתק פיסי של תעודת יושר | גיליון רישום פלילי, מומלץ לפנות לעורך דין העוסק בתחום. ככל שהמטרה היא רק איתור של מספרי תיקים לצורך מחיקת רישום פלילי | מחיקת רישום משטרתי , או אז ניתן לגשת בעצמכם לתחנת המשטרה ולבקש לעיין במרשם הפלילי שלכם – בנוסף ובאותו הביקור בתחנת המשטרה, ניתן גם לבקש אישור להעתיק את מספרי התיקים הפליליים.

משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה, בכל סוגי העבירות הפליליות ובכל שלבי ההליך הפלילי – זמינות 24/7 בכל רחבי הארץ!