עורך דין מעצרים

עורך דין מעצרים | שחרור ממעצר – מעצר הינו נושא חשוב ומרכזי בכל הקשור להליכים פליליים. מטרתו המרכזית של המעצר היא למנוע מהחשוד או מהנאשם לשבש ראיות ו/או להימלט מן הדין, וכן למנוע מצב שבו החשוד או הנאשם בעבירות חמורות, מהלך חופשי ומסכן את הציבור.

מטרותיו המרכזיות של עורך דין פלילי | עורך דין מעצרים בהליך המעצר הינן לטעון נגד הראיות, להפריך את עילות המעצר השונות, ולהביא ל- שחרור ממעצר.

במקרים בהם נעצר חשוד שנחקר באזהרה או נאשם שהוגש נגדו כתב אישום, ישנה חשיבות רבה לקבל ייעוץ משפטי מקצועי מאת עורך דין מעצרים מנוסה אשר בקיא בדיני המעצרים. יש לציין שלאלמנט הזמן בהליכי מעצר ישנה חשיבות רבה, שכן ככל שעורך דין פלילי מעצרים יכנס לתיק המעצר מוקדם יותר, כך גם יגבר הסיכוי להשגת תוצאה טובה יותר ול- שחרור ממעצר.  

משרד עורך דין מעצרים | עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל סוגי המעצרים, ובכל שלבי ההליך הפלילי. התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, ללא תשלום וללא התחייבות! 

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

מיהו עורך דין מעצרים

עורך דין מעצרים הוא עורך דין המתמחה בייצוג של אנשים שנעצרו במסגרת הליך פלילי ו/או חקירה פלילית. תפקידו של עורך דין מעצרים הוא לספק ייצוג משפטי מקצועי ללקוחו, לשמור על זכויותיו ולפעול למען שחרורו מן המעצר.

למשטרת ישראל ישנן סמכויות נרחבות לעצור אזרחים, אך יש לזכור שהסמכויות הללו אינן מוחלטות וכפופות להוראות הדין – המשטרה אינה יכולה לעצור אנשים באופן שרירותי וגם לא על סמך תחושות בטן וכו'.

ככל שנעצרתם, חשוב להישאר רגועים ככל האפשר ובו בעת ליצור קשר בדחיפות עם עורך דין מעצרים מנוסה שייתן לכם ייעוץ לפני חקירה, כמו גם ייצג אתכם בצורה הטובה ביותר. זכרו, ברוב ככל הפעמים, ייצוג משפטי מקצועי מגדיל באופן משמעותי את הסיכויים ל- שחרור ממעצר.  

עורך דין מעצרים מומלץ

רבים מהחשודים והנאשמים שנעצרים מבקשים לשכור את שירותיו של עורך דין מעצרים מומלץ, על מנת שזה ילחם עבורם בבית המשפט ויביא ל- שחרור ממעצר, ואולם, עולה השאלה מיהו אותו עורך דין מעצרים מומלץ? בעניין זה אין הגדרה אחידה, יש לזכור שעורך דין מעצרים מסוים יכול להיות מומלץ עבור אדם אחד אך לא מומלץ לאדם אחר. יחד עם זאת, ישנן תכונות מהותיות אשר לדעתי ולדעת רבים אחרים יש לשים לב אליהן כאשר אתם מחפשים עורך דין פלילי מעצרים, וזאת כפי שיתואר להלן:

עורך דין מעצרים שעיקר עיסוקו הינו בתחום המעצריםעורך דין מעצרים הבקיא בדיני המעצרים ובפסיקה הרלוונטית
עורך דין מעצרים בעל ניסיון והיכרות עם דרך הפעולה של רשויות התביעהעורך דין מעצרים שבעברו עבד בתביעה המשטרתית או בפרקליטות
עורך דין מעצרים הקשוב לצרכים שלכםעורך דין מעצרים לוחמני שידאג לאינטרסים שלכם
עורך דין מעצרים שזמין עבורכם 24 שעות ביממהעורך דין מעצרים הזמין עבורכם באופן אישי ושלא תצטרכו לעבור כמה מזכירות עד שתשיגו אותו
עורך דין מעצרים שיזדהה עם הבעיה שלכם ויתייחס אליה כאילו שזו הבעיה האישית שלועורך דין מעצרים שמזדהה עם מצבכם, ישקיע את כל כולו על מנת לשחרר אתכם מן המעצר

שחרור ממעצר

שחרור ממעצר – הליך מעצרו של חשוד או נאשם בביצוע עבירה פלילית הינו אחד ההליכים הקשים והפוגעניים ביותר, וזאת מכיוון שמדובר בשלילת חירות של אדם בו בעת שהוא בחזקת חף מפשע.

ישנם שני סוגים עיקריים של הליכי מעצר: הראשון הוא מעצר ימים, (מעצר לצורכי חקירה) שבו בעצם עוצרים את החשוד בזמן שהחקירה מתנהלת, והשני נקרא מעצר עד תום ההליכים (מעצר לאחר הגשת כתב אישום), שבו עוצרים את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. 

הליך מעצרו של אדם יכול להתחיל הן מכוח סמכות הנתונה לשוטר והן מכוח צו של בית משפט. התנהלות נכונה בשלבים הראשונים של המעצר הינה חשובה ביותר ועשויה לקבוע את גורל התיק., ולכן, ככל שחשוד או נאשם נעצר, יש ליצור קשר בדחיפות עם עורך דין פלילי | עורך דין מעצרים מנוסה, על מנת שזה יעלה את הטענות המשפטיות המתאימות שעוזרות לחשוד או לנאשם, ובכך יביא ל- שחרור ממעצר, או לכל הפחות יגדיל את הסיכוי לשחרור באופן משמעותי.

הסתבכתם בפליליים? זקוקים לעורך דין לצורך שחרור ממעצר? מחפשים עורך דין פלילי דחוף? משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל סוגי הליכי המעצר – זמינות 24/7 בכל רחבי הארץ!

עורך דין פלילי מעצרים

עורך דין פלילי מעצרים – כדי להתחיל ולעסוק בסוגיית המעצר אנחנו צריכים לעשות שתי הבחנות. ראשית אנחנו צריכים לעשות הבחנה בין סוגיית המעצר לסוגיית העיכוב:

  • עיכוב- שלילת חירותו של אדם למשך שלוש שעות. כל אדם רשאי לעכב, גם אדם פרטי.
  • מעצר – שלילת חירות לתקופה יותר ארוכה ולא על ידי כל אדם.

שנית אנחנו צריכים לעשות הבחנה בין מעצר ימים (מעצר לצרכי חקירה) לבין מעצר עד תום ההליכים:

  • מעצר ימים – בשלבי החקירה, המעצר נמדד בימים.
  • מעצר עד תום ההליכים – לאחר הגשת כתב אישום, המעצר יכול להגיע לעיתים לחודשים ולפעמים הוא יכול להגיע לשנים.

ישנה חשיבות רבה לייצוג וליווי משפטי על ידי עורך דין מעצרים מנוסה, שכן להליך המעצר ישנה השפעה רוחבית, כפי שיתואר להלן:  

החקר המשפטי שעוסק במעצרים מבהיר שזו תהיה טעות לראותם כחלק נפרד מההליך הפלילי, משום שלא מעט מחקרים מראים שיש קשר הדוק בין השאלה האם אדם נעצר לבין השאלה איזה עונש הוא יקבל. מדוע יש קשר? המחקרים גילו ששופטים בצורה לא מודעת נוטים לתת יותר עונשי מאסר לאלה שעצורים כי התפיסה אומרת שיותר קל לשפוט להמשיך לשלול את חירותו של אדם אם חירותו של האדם נשללה קודם לכן. 

כפי שתואר לעיל', הסוגיה של שלילת חירותו של אדם לפני שהוא הורשע, היא סוגיה מאוד דרמטית, ויש לה השפעות מרחיקות לכת על ההליך הפלילי כולו., ולכן, ככל שמדובר בהליך מעצר, מומלץ ליצור קשר בדחיפות עם עורך דין פלילי מעצרים | עורך דין פלילי מנוסה, שייצג בהליך המעצר, שיטען כנגד בקשות המעצר השונות,  ושיגדיל את הסיכויים ל- שחרור ממעצר.

תפקידו של עורך דין מעצרים

האם אתם או מישהו שאתה מכירים מתמודד עם המצב המרתיע של מעצר? עצם המחשבה יכולה להיות מטלטלת. במאמר זה נדון כיצד עורך דין פלילי מעצרים יכול להציל אתכם בכל הנוגע לניווט במורכבות המשפטית סביב הליך המעצר. בנוסף, נחקור את היתרונות של ייעוץ עם עורך דין פלילי לפני תחילתה של חקירה במשטרה.

אז בואו נצלול פנימה ונגלה כיצד משאבים יקרי ערך אלו יכולים לסלול את הדרך לשחרורכם ממעצר! שחרור ממעצר הוא המטרה הסופית עבור כל מי שנקלע למצב מצוקה שכזה. זה מסמן את ההתחלה של החזרת החופש שלכם והחזרת מראית עין של נורמליות לחייכם. עם זאת, חשוב לזכור כי שחרור ממעצר הינו תהליך מסובך הדורש ייצוג והדרכה של מומחים.

כאן נכנס לתמונה עורך דין מעצרים מנוסה. עורך דין פלילי מעצרים מיומן לא רק יספק לכם ייצוג משפטי הולם אלא גם יעבוד ללא לאות כדי להבטיח את שחרורכם במהירות האפשרית. הוא ינתח בקפידה כל היבט של המקרה שלכם ויבחן את הראיות נגדכם תוך זיהוי פרצות פוטנציאליות או הפרות של זכויותיכם.

תפקידו של עורך דין פלילי | עורך דין מעצרים משתרע מעבר להבטחת שחרורכם בלבד. עורך דין מעצרים נמצא שם כדי להגן ולתמוך בכם לאורך כל ההליך המשפטי – החל מייעוץ כיצד לנווט בחקירות המשטרתיות מבלי להפליל את עצמכם וכלה בייצוג משפטי בהליכי המעצר.

עורך דין מעצרים מבין את המורכבות והניואנסים הכרוכים במשפט פלילי. יש לו ידע נרחב על אסטרטגיות הגנה שונות והוא אמור להתאים את אותו הידע, לנסיבות הייחודיות סביב מעצרכם. המטרה של עורך דין מעצרים היא לא רק להשיג שחרור ממעצר, אלא גם השגת תוצאה חיובית עבורכם בבית המשפט בהליך העיקרי.

יש לציין שפנייה לקבלת- ייעוץ פלילי לפני תחילתה של החקירה במשטרה, יכולה להשפיע באופן משמעותי על התקדמות העניינים. כאשר עומדים בפני האפשרות להיעצר או כאשר נעצרים בפועל, או אז חשוב שתקבלו את הייצוג המשפטי הנכון והמדויק ביותר. עורך דין מעצרים מתמחה בהגנה על אנשים שהואשמו בביצוע עבירות פליליות ויכול לספק הכוונה שלא תסולא בפז, לאורך ההליך המשפטי כולו.

אחד התפקידים החשובים של עורך דין פלילי מעצרים הוא להגן על זכויות הלקוח – עורך דין מעצרים מנוסה יבטיח שגורמי אכיפת החוק ימלאו אחר נהלים נאותים במהלך המעצר והחקירה, כמו גם יוודא שלא נעשות הפרות כלשהן.

יתר על כן, עורך דין מעצרים מנוסה יעבוד ללא לאות כדי לבנות אסטרטגיית הגנה חזקה המותאמת למקרה הספציפי שלכם. הוא ינתח כל פרט סביב מצבכם ויחקור את כל הדרכים האפשריות להשגת התוצאה הטובה ביותר עבורכם.

שכירת עו"ד פלילי | עורך דין מעצרים הינה חיונית ביותר בעת התמודדות עם האשמות פליליות. המומחיות שלהם במשפט הפלילי בשילוב עם מסירותם להגנה על זכויות לקוחותיהם, מבטיחות שתקבלו יחס הוגן במערכת המשפט.

סוגי מעצרים

1. מעצר ראשוני – המעצר הראשוני מבוצע על ידי שוטר, ייתכן שעל סמך צו מעצר שהוצא דרך בית המשפט וייתכן שלא. המעצר הראשוני יימשך 24 שעות. עצור שנעצר על ידי שוטר שלא על פי צו מעצר של בית משפט, יביא את העצור בפני הקצין ממונה. הקצין הממונה יערוך בירור לגבי המעצר ויחליט אם לשחרר את החשוד בערובה או להשאיר אותו במעצר. בתוך 24 שעות יש להביא את העצור לדיון בבית המשפט לצורך הארכת מעצרו. כאשר אדם נעצר במעצר ראשוני ומובא לתחנת המשטרה, אזי ההמלצה היא ליצור קשר בדחיפות עם עורך דין מעצרים | עורך דין פלילי על מנת שיגיע לתחנת המשטרה וייתן לחשוד ייעוץ לפני חקירה. בנוסף, עורך דין מעצרים | עורך דין פלילי מנוסה ידע לפנות בצורה המתאימה לחוקר, וינסה כבר בשלב הזה לשחרר את החשוד מן המעצר.

2. מעצר ימים (מעצר לצרכי חקירה) – כאשר היחידה החוקרת מביאה את העצור לבית המשפט לאחר 24 שעות, אז מתקיים דיון בעניין הארכת המעצר.  ישנה חשיבות רבה לכך שהחשוד יהיה מיוצג על ידי עורך דין פלילי מעצרים, שכן עורך דין פלילי בקיא ומנוסה, יכול להעלות דרמטית את הסיכוי ל- שחרור ממעצר. בדיוני הארכות מעצר ימים, השופט מוסמך להאריך את המעצר עד 15 יום בכל פעם. המשטרה יכולה להגיש בקשות מעצר נוספות ובלבד שסך ימי המעצר לא יעלה על 30 יום. לאחר מכן ובאישור היועמ"ש, המשטרה יכולה לבקש הארכת מעצר נוספת עד לסך של 75 יום. מעבר לכך, ובאישור בית המשפט העליון, היחידה החוקרת יכולה לבקש הארכת מעצר נוספת של 90 יום נוספים. להרחבה בנושא ראו ערך "מעצר ימים".

3. מעצר על סמך הצהרת תובע – ההסדר בנוגע להצהרת תובע נולד בגלל הפער שבין סופה של החקירה לבין הגשת כתב האישום. כאשר המשטרה סיימה לחקור אזי פוקע הצורך במעצר לצרכי חקירה, ויש לשחרר את החשוד. לעיתים ובעבירות חמורות בעיקר, נראה לתביעה כבר מהעיון הראשוני כי היא רוצה להגיש כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים. במצב מעין זה, יגיש התובע הצהרה (הצהרת תובע) שבה הוא יודיע כי יש בכוונתו להגיש כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים. לצורך לימוד חומר הראיות והכנת כתב האישום ובקשת המעצר עד תום ההליכים, יכולה התביעה לבקש ימי מעצר נוספים,  ובית המשפט יכול להיענות לבקשה ובלבד שלא יאריך את המעצר לתקופה העולה על 5 ימים. יש לציין כי הצהרת התובע אינה מחייבת את התובע להגיש לבסוף את כתב האישום ו/או את בקשת המעצר עד תום ההליכים.  

 4. מעצר עד תום ההליכים – מעצר עד תום ההליכים הינו מעצר לאחר שהוגש כתב אישום, והתנאי למעצר זה הינו שיש ראיות לכאורה להוכחת האשמה, שיש עילת מעצר, ושאין חלופת מעצר הולמת. פרק הזמן המרבי שניתן להחזיק נאשם במעצר עד תום ההליכים הוא 9 חודשים, כאשר מעבר לכך נדרש אישור של בית המשפט העליון. להרחבה בנושא ראו ערך "מעצר עד תום ההליכים". 

5. מעצר לצורך הגשת ערעור – במקרה שבו נאשם היה עצור עד תום ההליכים, וזוכה בסיום המשפט ו/או שנידון לעונש שאינו מאסר בפועל, רשאית התביעה לבקש את הארכת מעצרו וזאת לצורך הגשת ערעור. מעצר לצורך הגשת ערעור מוגבל ל-72 שעות. 

כפי שניתן לראות, ישנם מספר סוגים של מעצרים, וזאת בהתאם לשלבים השונים של ההליך הפלילי. יש לציין שבהליכי מעצר ישנה חשיבות קריטית להיות מיוצג על ידי עורך דין פלילי | עורך דין מעצרים מנוסה, שכן לטעויות בניהול ההליך יש השלכות מרחיקות לכת.

עורך דין מעצרים


מחפשים עורך דין מעצרים | עורך דין פלילי לצורך שחרור ממעצר? צריכים עורך דין פלילי דחוף? משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל הליכי המעצר, ובכל שלבי ההליך הפלילי – זמינות 24/7 בכל רחבי הארץ.