ייצוג ישראלים בחו"ל

מישהו מיקיריכם נעצר במדינה זרה? חבר או בן משפחה שלכם הסתבך בפליליים בחו"ל? אנו זמינים עבורם ועבורכם, באופן מיידי!

לעיתים פונים למשרדינו ישראלים שהסתבכו בעבירות פליליות בחו"ל ו/או נעצרו על ידי האינטרפול, על מנת שנסייע להם, הן בשחרור מן המעצר והן בייצוג בהליך הפלילי המתנהל בחו"ל. ראשית ועל מנת לערוך סדר בדברים, נציין שרוב ככל המדינות בעולם דורשות ש"הייצוג המשפטי" בפועל יעשה על ידי עורך דין מקומי. עם זאת, ישנה חשיבות רבה לליווי של עורך דין פלילי ישראלי, הן בהליכי המעצר והן במשפט עצמו, כפי שיתואר בהמשך.

ניהול הליך פלילי ו/או הליך מעצר אינו קל  לחשוד או לנאשם, ובפרט כשהוא נעשה במדינה זרה. מעבר לתחושת חוסר האונים הקשה וחוסר הוודאות המלווה את החשוד או הנאשם, ישנה גם את מגבלת הבדלי השפה, הבדלי התרבות, הבדלי מערכת החוקים, וכו'. לכן, במצב דברים זה, מומלץ לשכור את שירותיו של עו"ד פלילי ישראלי שיעבוד בצמוד לעורך הדין המקומי על קו ההגנה, ושיוודא בין היתר שהזכויות של החשוד | נאשם אכן נשמרות.

משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה באופן צמוד ומיידי ישראלים שהסתבכו בפליליים בחו"ל – זמינות 24/7.

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

מעצר בחו"ל

ליווי ישראלים שנעצרו במדינה זרה הינו מורכב ודורש מיומנות. בעוד שאת הייצוג המשפטי בפועל יספק עורך דין פלילי מקומי, ישנה חשיבות רבה להיות מלווה על ידי עורך דין פלילי ישראלי שיעבוד בצמוד לעורך הדין המקומי ושיוודא שהחשוד מקבל את כל הזכויות המגיעות לו, הן בחקירות והן בבית המשפט.

חקירה ומעצר בחו"ל עלולים להיות קשים ומאתגרים ביותר. חשוב מאוד לתמוך נפשית בחשוד העצור וזאת על מנת שחלילה לא ישבר ויודה בביצוע עבירות שלא עשה. אחד מתפקידיו החשובים של עורך הדין הפלילי הישראלי הוא לבקר את החשוד בבית המעצר, לחזק אותו מנטאלית, להיות לאוזן קשבת עבורו ולהוות חוליה המקשרת בינו לבין משפחתו.

מעצר בחוץ לארץ

מעצר בחוץ לארץ – כאמור לעיל', ייצוג עצור בחו"ל או ליתר דיוק "ליווי עצור בחו"ל" זו משימה מורכבת. השלב הראשון שבליווי עצור בחוץ לארץ, הוא לבקר אותו בבית המעצר, וכמה שמהר יותר טוב יותר. לביקור בבית המעצר יש חשיבות מרבית וזאת משתי סיבות עיקריות: האחת היא לצורך שמיעת גרסתו של העצור ועזרה בבניית קו ההגנה שלו, והשנייה היא לצורך חיזוק מנטאלי של העצור, שכידוע נמצא בתוך האפילה, ללא שום קשר למשפחה או חברים. 

השלב השני שבליווי עצור בחוץ לארץ הוא פנייה לסנגור המקומי שמטפל בתיק, וזאת במטרה ליישר איתו קו בכל הקשור לקו ההגנה של העצור. כמובן שיש לעדכן את הקונסוליה הישראלית על המעצר (ככל שהיא לא עודכנה על ידי המשטרה המקומית), וזאת על מנת שתעזור להפעיל לחץ לשחרר את העצור, כשהנסיבות הן מתאימות.

הליך מעצר בחוץ לארץ זה לא אירוע פשוט. יש לזכור שלכל מדינה יש את התרבות שלה, את השפה שלה ואת מערכת החוקים שלה, מה שהופך את הליך המעצר למורכב יותר. התנהלות נכונה מהרגע הראשון, וליווי מקצועי צמוד של עורך דין פלילי ישראלי, הם אלו שעשויים להעלות באופן משמעותי את השחרור מן המעצר.

נעצרתם בחו"ל? הסתבכתם בפליליים במדינה זרה? משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה באופן צמוד ישראלים שהסתבכו בביצוע עבירה פלילית בחו"ל – במקצועיות, בנאמנות, ובנחישות ללא פשרות – זמינות מיידית 24/7.