ייצוג בהליכים פליליים

ייצוג בהליכים פליליים הינו נושא מורכב ומאתגר הדורש ידע ומומחיות רבה. כמעט בכל תיק ישנן טענות עובדתיות ומשפטיות העשויות להביא לזיכוי או לכל הפחות להביא לתיקון כתב האישום לעבירות קלות יותר. ככלל, אין קו הגנה אחד שעובד עבור כולם באופן גורף, אלא שכל מקרה הינו ייחודי וטומן בחובו טענות שונות העשויות להביא לזיכוי בתיק.

במסגרת הליכים פליליים, עורך דין פלילי משמש כמגן, מדריך ואיש סודו של הנאשם. עורך הדין הפלילי חוקר את העובדות ואת המצב המשפטי בתיק, וזאת על מנת שיוכל להעלות את הנקודות המהותיות שיובילו לזיכוי או לכל הפחות יובילו לתיקון כתב האישום לעבירות קלות יותר.

עורך דין פלילי מנוסה יבדוק עדים, ינתח את הראיות שיש בידי התביעה, יחפש את כל המחדלים שנעשו בתיק, יעריך את הסיכונים והסיכויים שבניהול הליך הוכחות, יבדוק מיהו השופט שיידון בתיק וכו', ובכך ידע לבחור את האסטרטגיה הטובה ביותר לניהול התיק.

משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה, בכל שלבי ההליך הפלילי – זמינות 24/7 בכל רחבי הארץ. התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, ללא התחייבות!

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

ייצוג בהליך פלילי

כאשר אתם מחפשים עורך דין פלילי לצורך ייצוג בהליך פלילי, חפשו עורך דין פלילי המתמחה בסוגי העבירות שבהן אתם מואשמים, כמו גם הבקיא ברזי המשפט פלילי – רבים מעורכי הדין הפליליים עבדו בעברם ברשויות התביעה (תביעה משטרתית ופרקליטות) וככל שיש בידכם לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי שכזה המכיר גם את הצד של רשויות התביעה, מומלץ לעשות זאת.

כאשר אנשים נורמטיביים מואשמים בעבירות פליליות אזי הדבר מהווה עבורם טראומה נוראית. כתוצאה מכך, רבים מאותם נאשמים חשופים לעשות כל טעות אפשרית ובלבד שההליך יסתיים. עורך דין פלילי מנוסה ידע לשמור על הלקוח מעצמו, ידע לייעץ לו, ויידע לתמוך בו נפשית.  

גורם חשוב בכל הנוגע לייצוג משפטי הוא מצבו הכלכלי של הנאשם, והאם הנאשם יכול להרשות לעצמו ייעוץ פרטי. בעוד שלחלק מהנאשמים יש מספיק משאבים על מנת לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי פרטי, ישנם כאלו שידם אינם משגת לשכור עורך דין פלילי פרטי ועל כן יפנו לסנגוריה הציבורית על מנת שזו תמנה להם עורך דין.

נאשמים רבים סבורים כי לעורכי דין פרטיים יש יתרון מובהק על פני הסנגוריה הציבורית העמוסה יתר על המידה.  בעוד שהדבר נכון בחלקו, יש לזכור שישנם סנגורים ציבוריים מצוינים, ושבסופו של יום, הניסיון, הכישורים והמחויבות של עורך הדין הפלילי המסוים, הם אלו שיקבעו את גורל התיק וללא שום קשר אם מדובר בעורך דין פלילי פרטי או עורך דין פלילי מטעם הסנגוריה הציבורית.

ייצוג בהליך פלילי באופן עצמאי – ישנם כאלו המעדיפים לייצג את עצמם בהליך המשפטי הפלילי. יש לזכור שההחלטה האם נאשם יכול לייצג את עצמו מתקבלת בסופו של דבר על ידי השופט ולא על ידי הנאשם. הסיבה לכך היא שבית המשפט רוצה לוודא שהנאשם יכול לספק לעצמו הגנה טובה. השופט נדרש לקבוע את כשירותו של הנאשם. בבואו של בית המשפט לקבוע האם נאשם יכול לייצג את עצמו באופן עצמאי, ישקול בית המשפט גורמים כגון:

  1. חומרת הפשע
  2. כישורי השפה והשכלתו של הנאשם
  3. האם הנאשם מבין את מהות ההליך
  4. האם הנאשם מוותר ביודעין על זכותו לייצוג, וכו'

הסתבכתם בהליכים פליליים? מחפשים עורך דין פלילי מומלץ? צריכים ייעוץ לפני חקירה במשטרה | עורך דין פלילי דחוף | שחרור ממעצר? משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה בכל שלבי ההליך הפלילי. התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי – זמינות 24 שעות ביממה בכל רחבי הארץ!