ניכור הורי והסתה

ניכור הורי והסתה הינה תופעה קשה ביותר שלצערנו הולכת ומתרחבת עם עליית שיעור המתגרשים במדינת ישראל. ניכור הורי הינו מצב שבו אחד ההורים פועל באופן שיטתי להשחיר את ההורה השני ו/או להרחיק את הילדים מההורה השני. 

על אף שהניכור ההורי אינו מנוי כעבירה נפרדת בחוק העונשין, ניתן להעמיד לדין פלילי הורה מנכר ומסית, וזאת בפרט במצבים בהם עוצמת הניכור וההסתה עולה לכדי עבירה של התעללות בקטין וחסר ישע

בתי המשפט נוטים להתייחס בחומרה רבה לתופעת הניכור ההורי וההסתה, ונוקטים בעונשים חמורים כלפי מי שהוכח שביצע ניכור הורי ו/או הסתה כנגד ההורה השני. ככל שנחקרת באזהרה או ככל שהוגש נגדך כתב אישום על ניכור הורי והסתה | התעללות בקטין, מומלץ ליצור קשר בדחיפות עם עורך דין פלילי | עורך דין אלימות במשפחה מנוסה, שידע להתמקד בנקודות החשובות שעוזרות לך ושיסייע לך לשמור על זכויותיך. 

משרד עורך דין אלימות במשפחה | עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי  אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה בעבירות של ניכור הורי והסתה | התעללות בקטין וחסר ישע – זמינות 24/7 בכל רחבי הארץ! 

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

נפגעי ניכור הורי

לעיתים פונים למשרדינו לקוחות שנפגעו כתוצאה מאלימות במשפחה ו/או ניכור הורי, וזאת על מנת שנעזור להם לקבל משמורת על ילדיהם ו/או שנגיש עבורם תביעת מזונות וכו'. בעניין זה נציין כי בעוד שמשרדינו עוסק בין היתר ב- ייצוג נפגעי עבירה בהליכים פליליים הקשורים לניכור הורי ו/או אלימות במשפחה, אנו לא עוסקים בתביעות אזרחיות של פיצויים, מזונות, משמורת ילדים וכו'. לפיכך, ככל שהנכם מעוניינים להגיש תביעת משמורת ו/או תביעת מזונות וכיוצא בזה, יש ליצור קשר עם עורך דין לענייני משפחה משפחה מנוסה שזהו תחום התמחותו. 

זומנתם לחקירה פלילית? צריכים ייעוץ לפני חקירה? מחפשים עורך דין פלילי דחוף? משרד עורך דין אלימות במשפחה | עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל סוגי העבירות הפליליות, בעבירות צווארון לבן, ובעבירות אלימות במשפחה.