מרמה והפרת אמונים

עבירת מרמה והפרת אמונים הינה עבירה חמורה שהעונש בגינה יכול להגיע עד ל-3 שנות מאסר בפועל. עבירת מרמה והפרת אמונים מתקיימת כאשר עובד ציבור מסוים פועל במסגרת תפקידו באופן שמפר את האמון שניתן בו ו/או פועל במרמה, וזאת גם אם לא היה במעשה זה עבירה אילו נעשה כנגד יחיד.

עבירת מרמה והפרת אמונים הינה עבירה התנהגותית, הווי אומר שאין צורך שתתקיים תוצאה מזיקה בעקבות ההתנהגות הפסולה – כל שנדרש על מנת להרשיע עובד ציבור בעבירת מרמה והפרת אמונים הוא מודעות לעניין ההתנהגות ומודעות לעניין הנסיבות.

ככל שנחקרת באזהרה בעבירה של מרמה והפרת אמונים או ככל שהוגש נגדך כתב אישום בעבירה זו, מומלץ ליצור קשר בדחיפות עם עורך דין פלילי | עורך דין צווארון לבן מנוסה שיידע להתמקד בנקודות החשובות שעוזרות לך, שיסייע לך לשמור על זכויותיך, ושלעיתים אף יביא לביטול כתב האישום. 

משרד עורך דין צווארון לבן | עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן, מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל תחומי המשפט הפלילי.

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

העונש על מרמה והפרת אמונים

284. עובד הציבור העושה במילוי תפקידו מעשה מרמה או הפרת אמונים הפוגע בציבור, אף אם לא היה במעשה משום עבירה אילו נעשה כנגד יחיד, דינו – מאסר שלוש שנים.

הסתבכתם בעבירת מרמה והפרת אמונים? צריכים ייעוץ לפני חקירה? מחפשים עורך דין פלילי דחוף? משרד עורך דין צווארון לבן | עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל סוגי העבירות צווארון לבן. התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, ללא תשלום וללא התחייבות!