קבלת דבר במרמה

עבירת קבלת דבר במרמה הינה עבירה פלילית חמורה הנושאת בצידה עונש של מאסר ממושך. סעיף 415 לחוק העונשין קובע עונש של עד 3 שנות מאסר כאשר העבירה מתבצעת בנסיבות רגילות, ועונש של עד 5 שנות מאסר כאשר העבירה מבוצעת בנסיבות מחמירות, לדוגמה: כשיש מספר שותפים, כשנעשה תכנון רב, שסכום המרמה הוא גבוה וכו'. 

בבואו של בית המשפט לגזור את עונשו של מי שהורשע בעבירה של קבלת דבר במרמה, ישקול בית המשפט בין היתר את נסיבות ביצוע העבירה, את הנזק שנגרם כתוצאה מביצוע העבירה, את עברו הפלילי של הנאשם, ועוד.

ככל שנחקרת באזהרה או ככל שהוגש נגדך כתב אישום בעבירה של קבלת דבר במרמה, מומלץ ליצור קשר בדחיפות עם עורך דין פלילי מנוסה שיסייע לך לשמור על זכויותיך, שיתמקד בנקודות החשובות שעוזרות לך, ושלעיתים אף יביא לביטול כתב האישום. 

משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בעבירות של קבלת דבר במרמה, החל משלב החקירה ועד לניהול מלא של ההליכים בבית המשפט – זמינות 24/7 בכל רחבי הארץ! 

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

קבלת דבר במרמה - חוק העונשין

414. בסימן זה –

"דבר" – מקרקעין, מיטלטלין, זכות וטובת הנאה;

"מרמה" – טענת עובדה בעניין שבעבר, בהווה או בעתיד, הנטענת בכתב, בעל פה או בהתנהגות, ואשר הטוען אותה יודע שאינה אמת או שאינו מאמין שהיא אמת; ו"לרמות" – להביא אדם במרמה לידי מעשה או מחדל;

415. המקבל דבר במרמה, דינו – מאסר שלוש שנים, ואם נעברה העבירה בנסיבות מחמירות, דינו – מאסר חמש שנים.

הסתבכתם בפליליים? מחפשים עורך דין פלילי דחוף? צריכים ייעוץ לפני חקירה | ייעוץ עם עורך דין פלילי? משרד עו"ד פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי – התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, ללא התחייבות!