עורך דין פלילי תותח

הסתבכתם בפליליים? הוגש נגדכם כתב אישום? מחפשים עורך דין פלילי מומלץ | עורך דין פלילי מומחה | עורך דין פלילי תותח?

רבים מהלקוחות שמסתבכים בפליליים מחפשים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי תותח, או עורך דין פלילי מומלץ או עורך דין פלילי הכי טוב בארץ, על מנת שזה יחלץ אותם מהצרה שאליה נקלעו, ואולם עולה השאלה מיהו אותו עורך דין פלילי תותח | עורך דין פלילי מוביל שאותו הם מחפשים? 

בעניין זה יש לזכור שלאנשים שונים ישנן העדפות שונות, ולכן, ההגדרה של עורך דין פלילי תותח אינה אחידה עבור כל האנשים. עבור אדם אחד, עורך דין פלילי תותח יכול להיות זה שמופיע הרבה באמצעי התקשורת, הווי אומר עורך דין פלילי מפורסם, עבור אדם אחר, עורך דין פלילי תותח יכול להיות זה שהינו בעל אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, וכו'. יחד עם זאת, ישנם מספר פרמטרים חשובים שיש לשים לב אליהם כאשר אתם בוחרים עורך דין פלילי, וזאת כפי שיתואר בהמשך.

משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל סוגי העבירות הפליליות, ובכל שלבי ההליך הפלילי.

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

מיהו עורך דין פלילי תותח

מיהו עורך דין פלילי תותח? איפה מוצאים עורך דין פלילי תותח? מהם המאפיינים של עורך דין פלילי תותח מומלץ? וכו'. להלן מפורטות מטה מספר תכונות שלדעתי ולדעת רבים אחרים, הן אלו אשר הופכות עורך דין פלילי מסוים לתותח, למומלץ וכו':

עורך דין פלילי תותח שרוב ככל עיסוקו הינו בתחום הפלילי

עורך דין פלילי תותח הוא זה שרוב ככל עיסוקו הינו בתחום הפלילי. ככל הנראה, עורך דין שכזה יהיה בקיא ברזי החוק הפלילי, בפסיקה, ובאסטרטגיות השונות שניתן לנקוט בהן כאשר מנהלים הליך פלילי.   

עורך דין פלילי תותח שעבד בעברו ברשויות התביעה

עורך דין פלילי תותח הוא זה שבעברו עבד בתביעה המשטרתית או בפרקליטות. ככל הנראה, עורך דין פלילי שכזה מכיר מקרוב את דרך הפעולה של רשויות התביעה, כמו גם את אופן קבלת ההחלטות על ידי התביעה. 

עורך דין פלילי תותח בעל יחסי אנוש מצוינים

עורך דין פלילי תותח צריך שיהיה בעל יחסי אנוש ותקשורת בין אישית טובה, שכן לא פעם הוא יידרש לנהל משא ומתן עם גורמים שונים הקשורים בתיק, בניהם קציני משטרה, פרקליטים, שירות המבחן ועוד. 

עורך דין פלילי תותח קשוב וסבלני

עורך דין פלילי תותח צריך להיות קשוב וסבלני לשאלות ולהערות שלכם, שכן בסופו של יום, תפקידו של עורך דין פלילי הוא להציג את גרסת החשוד או הנאשם, ולדבר בשמו.

עורך דין פלילי תותח זמין ללקוחותיו

עורך דין פלילי תותח צריך להיות זמין ללקוחות ישירות, ושלא תצטרכו בכל פעם לעבור כמה מזכירות עד שתגיעו אליו. בנוסף עורך דין פלילי תותח צריך להיות זמין 24/7, שכן לעיתים חשודים זקוקים לעזרה בשעות לא שגרתיות.

עורך דין פלילי תותח שמזדהה עם הבעיה שלכם

עורך דין פלילי תותח הוא זה שמזדהה עם הבעיה שלכם, ומתייחס אליה כאילו זו בעיה שלו. ככל הנראה, עורך דין פלילי שכזה ישקיע את כל כולו על מנת לעזור לכם.  

האם יש עורך דין פלילי תותח שמתאים לכולם?

חשוב לציין שההגדרה של עורך דין פלילי תותח אינה אחידה כלפי כל האנשים. בבחירת עורך דין פלילי קיימת השקפה סובייקטיבית המשתנה מאיש לרעהו – לאדם אחד הכי חשובה הכימיה עם עורך הדין, לאדם אחר הכי חשוב הניסיון של עורך הדין, לאדם נוסף הכי חשובה הסבלנות והזמינות של עורך הדין, וכו'.

עורך דין פלילי מפורסם

רבים נוטים לחשוב ש- עורך דין פלילי מומלץ | עורך דין פלילי תותח | עורך דין פלילי מוביל הוא זה שנראה הרבה בתקשורת, מתראיין וכו' – הווי אומר עורך דין מפורסם. בעניין זה יש לציין שאין בהכרח קשר ישיר בין עורך דין פלילי מצליח לבין מספר הפעמים שהוא מופיע בתקשורת. עורך דין פלילי מומלץ עבורכם הוא עורך דין שעונה על הדרישות שהוזכרו לעיל', וללא שום קשר אם הוא עורך דין פלילי מפורסם או לא.

כמה עולה עורך דין פלילי תותח

כמה עולה עורך דין פלילי תותח? רבים מאלו שמסתבכים בפליליים שואלים את עצמם כמה עולה עורך דין פלילי תותח, האם יש מחירון עורך דין פלילי תותח וכו'. לשאלת המחיר של עורך דין פלילי תותח אין תשובה אחת, שכן מחיר של עורך דין פלילי תותח אינו קבוע באיזשהו מחירון ומשתנה בין עורכי הדין השונים, בין היתר בהתאם לפרמטרים הבאים:  

1. כמות העבודה הנדרשת בתיק – בעוד שחלק מעורכי הדין נוהגים לחייב לפי שעות עבודה, ישנם עורכי דין שמעדיפים לחייב את הלקוח בתשלום גלובלי על כל הטיפול בתיק, כאשר הסכום נקבע בהתאם לכמות העבודה המוערכת בתיק.  

2. רמת מומחיותו של עורך הדין – ככלל, ככל שעורך הדין מנוסה יותר ובעל מומחיות יתרה, כך גם המחיר יהיה גבוה יותר.

3. רמת העומס שבה שרוי עורך הדין באותה התקופה – ישנה חשיבות רבה לרמת העומס שבה שרוי עורך הדין באותה התקופה, שכן לעיתים ובתקופות רגועות יחסית, תהיה לעורך הדין נכונות להתגמש בגובה שכר הטרחה.

כפי שניתן לראות, שכר טרחה של עורך דין פלילי תותח אינו קבוע במחירון ומשתנה בין עורכי הדין השונים, ולכן, בטרם תשכרו את שירותיו של עורך דין פלילי מסוים, מומלץ לערוך ולו השוואת מחירים קטנה. בהצלחה!

 

הסתבכתם בפליליים? זומנתם לחקירה? צריכים ייעוץ לפני חקירת משטרה? מחפשים עורך דין פלילי דחוף | עורך דין פלילי חירום? משרד עו"ד פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי – זמינות 24/7 בכל רחבי הארץ.