עורך דין פלילי מחירון

עורך דין פלילי מחירון | שכר טרחה של עורך דין פלילי – רבים מהלקוחות שמסתבכים בפליליים שואלים את עצמם כמה עולה עורך דין פלילי, האם יש מחירון עורך דין פלילי, מהו מחירו של עורך דין פלילי מומלץ, האם והיכן ניתן למצוא עורך דין פלילי זול וכו'. לשאלת המחיר אין תשובה אחת, שכן מחיר של עורך דין פלילי | שכר טרחה של עורך דין פלילי אינו קבוע במחירון ומשתנה בין עורכי הדין השונים, בין היתר בהתאם לפרמטרים הבאים:  

1. כמות העבודה הנדרשת בתיק – בעוד שחלק מעורכי הדין נוהגים לחייב לפי שעות עבודה ו/או לפי דיונים, ישנם כאלו שמעדיפים לחייב את הלקוח בתשלום גלובלי על כל הטיפול בתיק. 

2. רמת מומחיותו של עורך הדין – ככלל, ככל שעורך הדין מנוסה יותר, ותיק יותר ובעל שם, כך גם המחיר יהיה בהתאם.

3. כמות העומס הרובצת על עורך הדין באותה התקופה – ישנה חשיבות לרמת העומס שבה שרוי עורך הדין באותה התקופה. לעיתים, ובתקופות רגועות יחסית, תהיה לעורך הדין נכונות להתגמש בגובה שכר הטרחה.

משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל סוגי העבירות הפליליות, ובכל שלבי ההליך הפלילי.

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

עורך דין פלילי זול - מאמר

כידוע, רוב האנשים בבואם לרכוש מוצר או שירות, יערכו ולו השוואת מחירים קטנה, וזאת על מנת להשיג את המחיר הטוב ביותר ביחס לשירות או המוצר המוצע להם. כתוצאה מהרגל מובנה זה, רבים מהלקוחות שמסתבכים בהליך פלילי, מחפשים עו"ד פלילי זול שייצג אותם, ולא פעם אף מתפשרים על האיכות, ובלבד שהמחיר יהיה אטרקטיבי.  

בעוד שניתן להבין את הרציונל שבחיפוש אחר עורך דין פלילי זול, ובפרט אם אתם שרויים במצב של חסרון כיס, יש לזכור שלעיתים הזול עולה ביוקר. הליכים פליליים הינם הרי גורל וכל טעות קטנה עלולה להשליך על עתידכם.

כפי שהוזכר לעיל', עורכי דין פליליים מתמחרים את שכר הטרחה על פי שני פרמטרים עיקריים: כמות העבודה הנדרשת בתיק ורמת מומחיותם בתחום, ולכן, גם אם אתם מחפשים עורך דין פלילי זול, אל תתפשרו על שני אלו. 

עורך דין פלילי מחיר | כמה עולה עורך דין פלילי

כמה עולה עורך דין פלילי | שכר טרחה של עורך דין פלילי – כפי שניתן לראות, מחיר של עורך דין פלילי אינו קבוע במחירון ומשתנה בין עורכי הדין השונים, ולכן, בטרם תשכרו את שירותיו של עו"ד פלילי מסוים, מומלץ לערוך ולו השוואת מחירים קטנה בהתאם לפרמטרים שהוזכרו לעיל'. בהצלחה!

שכר טרחה של עורך דין פלילי

שכר טרחה של עורך דין פלילי – ככל שהנכם חשודים או נאשמים בביצוע עבירה פלילית, ניתן ליצור קשר עם משרדינו ולקבוע פגישת ייעוץ מקצועית שבה תוכלו לקבל מידע על מצבכם המשפטי, כמו גם תוכלו לקבל הצעת מחיר על הטיפול בתיק. 

למעלה מן הצורך, יצוין כי משרדינו גובה את שכר הטרחה בגין השירותים המשפטיים, בשני אופנים, ובהתאם להעדפות הלקוח: האופן הראשון הוא תשלום לפי שעות עבודה ו/או דיונים, והאופן השני הוא תשלום גלובלי על כל הטיפול בתיק/בהליך. 

הסתבכתם בפליליים? מחפשים עורך דין פלילי דחוף | עורך דין פלילי חירום? צריכים ייעוץ לפני חקירת משטרה? מחפשים עורך דין פלילי מומלץ? משרד עו"ד פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן, מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי – זמינות 24/7 בכל רחבי הארץ!