עורך דין פלילי בחריש והסביבה

הסתבכתם בפליליים בחריש והסביבה? מחפשים עורך דין פלילי מומלץ בחריש והסביבה ? עורך דין פלילי אופיר מזר מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בחריש והסביבה, כמו גם בשאר חלקי הארץ. 

עורך דין פלילי אופיר מזר בוגר תואר במשפטים (LL.B) בהצטיינות יתרה וחבר מן המניין בלשכת עורכי הדין בישראל. עו"ד פלילי אופיר מזר החל את דרכו המקצועית בפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) שם עסק מקרוב ומתוך המערכת, בכל שלבי ההליך הפלילי. תפיסת עולמו של עו"ד פלילי אופיר מזר מבוססת על ההנחה שעל ידי בניית אסטרטגיה יסודית, יחד עם ניהול סיכונים נכון ונחישות, ניתן להשיג ללקוח את התוצאה המיטבית. 

בין שירותי המשרד תוכלו למצוא: ייעוץ משפטי פלילי | שחרור ממעצר | ייצוג נפגעי עבירה | ייעוץ לפני חקירה במשטרה | ייצוג בהליך פלילי | מחיקת רישום פלילי ומשטרתיועוד

המשרד זמין ללקוחותיו 24/7 בכל רחבי הארץ – התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, באופן מיידי וללא התחייבות!  

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

עורך דין פלילי מומלץ בחריש והסביבה

לא מעט מהחשודים ו/או הנאשמים שמסתבכים בפליליים בחריש והסביבה, מעוניינים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי מומלץ בחריש והסביבה. בעניין זה עולה השאלה המרכזית והיא: מיהו אותו עורך דין פלילי מומלץ? היכן מוצאים אותו? איך מזהים אותו? וכו'.

להלן מפורטות עיקר הנקודות החשובות שיעזרו לכם לבחור עורך דין פלילי מומלץ:

  1. חפשו עורך דין פלילי שהינו בעל מוניטין והתמחות בתחום הפלילי – הווי אומר עורך דין שרוב ככל עיסוקו הינו אך ורק בתחום הפלילי, כלומר, עורך דין פלילי שאינו מתפזר בין ענפי משפט שונים.

  2. חפשו עורך דין יצוא פרקליטות או תביעה משטרתית – אחד שיודע איך המערכת עובדת מבפנים.

  3. חפשו עו"ד פלילי בעל יחסי אנוש ותקשורת בין אישית טובה, וזאת מכיוון שלא פעם ולא פעמיים, עורך הדין הפלילי שבחרתם יצטרך לנהל שיח ו/או משא ומתן עם גורמים שונים הקשורים בתיק שלכם.

  4. חפשו עורך דין שיהיה זמין עבורכם באופן אישי, גם בשעות לא שגרתיות.

עורך דין פלילי דחוף בחריש והסביבה

מחפשים עורך דין פלילי דחוף בחריש והסביבה? צריכים עורך דין פלילי לצורך שחרור ממעצר או ייעוץ לפני חקירה פלילית? משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מספק בין היתר שירות של עורך דין פלילי חירום | עורך דין פלילי דחוף – 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

התייעצות עם עורך דין פלילי בחריש והסביבה

הסתבכתם בפליליים בעיר חריש והסביבה? זקוקים ל- התייעצות עם עורך דין פלילי בחריש והסביבה? כאשר אדם מסתבך בפליליים, או אז ישנה חשיבות מרבית לקבלת ייעוץ משפטי איכותי מעורך דין פלילי מנוסה. ייעוץ עם עורך דין פלילי ובפרט בשלבים הראשונים הינו קריטי ביותר, שכן רוב ככל הטעויות של חשודים ונאשמים נעשות הן בשל היעדר ייעוץ משפטי איכותי, והן בשל ייעוץ משפטי שגוי.

מעוניינים בשיחת ייעוץ מקצועית עם עורך דין פלילי? משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מספק בין היתר שירות של ייעוץ עם עורך דין פלילי, בכל שעות היממה. המשרד מייצג חשודים ונאשמים בכל סוגי העבירות הפליליות, בעבירות צווארון לבן ובעבירות אלימות במשפחה.

מחיר של עורך דין פלילי בחריש והסביבה

כמה עולה ייצוג של עורך דין פלילי בחריש והסביבה? האם יש מחירון עורך דין פלילי? לא פעם לקוחות שואלים ובצדק: מהי עלות שכר הטרחה של עורך דין פלילי? האם עורכי דין פליליים מחייבים לפי שעות עבודה או באופן גלובלי על כל הטיפול בתיק? וכו'.

כעיקרון, אין דבר כזה מחירון עורך דין פלילי, ועורכי הדין השונים נוהגים לתמחר את שכר הטרחה שלהם בהתבסס על מספר פרמטרים, כפי שיתואר בהמשך. בעוד שישנם עורכי דין שמתמחרים לפי שעות עבודה, ישנו גם חלק לא מבוטל של עורכי דין שמתמחרים את שכר הטרחה שלהם באופן גלובלי על כל הטיפול בתיק. 

להלן הפרמטרים המרכזיים שעל פיהם רוב ככל עורכי הדין יתמחרו את שכר הטרחה שלהם: 

  1. מידת העומס הרובצת על אותו עורך הדין באותה התקופה – לעיתים ובתקופות שבהן המשרד פחות עסוק, או אז תהיה לעורך הדין הפלילי נכונות להתגמש על גובה שכר הטרחה שלו.

  2. המוניטין והמומחיות של עורך הדין הפלילי – ככלל, ככל שעורך הדין הפלילי הינו בעל מוניטין גבוה יותר, כך גם שכר הטרחה יהיה גבוה יותר.
     
  3. מידת מורכבותו של התיק, כמו גם כמות העבודה הנדרשת – ככל שהתיק מורכב יותר ודורש עבודה רבה יותר, כך גם המחיר יהיה בהתאם.

עורך דין מעצרים


משרד עורך דין פלילי בחריש והסביבה | עורכי דין פלילי בחריש והסביבה
אופיר מזר ואיתן כבריאן, מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי, במקצועיות, בנאמנות, ובנחישות חסרת פשרות. זמינות 24/7 בכל רחבי הארץ!