איך לבחור עורך דין פלילי

איך לבחור עורך דין פלילי – בחירת עורך דין פלילי המתאים לצרכים שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה, ובפרט אם אתם מחפשים עורך דין פלילי מומלץ בעל מאפיינים ספציפיים.

בעוד שבחירה נכונה של עורך דין פלילי עשויה להציל אתכם, בחירה שגויה עלולה לחרוץ את גורלכם, לפגוע בעתידכם ואף לשלול את חירותכם.

למרות שלאנשים שונים ישנן דרישות שונות כאשר הם מחפשים עורך דין פלילי, עדיין ישנן נקודות כלליות חשובות שיש לשים לב אליהן לפני שאתם שוכרים את שירותיו של עורך דין פלילי מסוים, וזאת כפי שיתואר בהמשך.

הסתבכתם בפליליים? צריכים ייעוץ לפני חקירה | התייעצות עם עורך דין פלילי? מחפשים עורך דין פלילי מומלץ שיילחם עבורכם? 

משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה, בכל סוגי העבירות הפליליות ובכל שלבי ההליך הפלילי – זמינות 24/7 בכל רחבי הארץ.

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

איך בוחרים עורך דין פלילי

איך בוחרים עורך דין פלילי | בחירת עורך דין פלילי – רבים מהלקוחות שמסתבכים בפליליים שואלים את עצמם איך בוחרים עורך דין פלילי. להלן ריכזתי עבורכם מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור עורך דין פלילי:  

1. עורך דין פלילי צריך להגיב מהר כאשר אתה עומד בפני אישום פלילי – הזמן הוא המהות. זמן אבוד הוא מקרה אבוד. אתם צריכים עורך דין פלילי שיתחיל לעבוד על התיק מיד עם קבלת חומרי החקירה. הצוות המשפטי של עורך הדין אמור להיות מסוגל לתאם איתכם פגישה תוך יום אחד. אם הם מיהרו לענות לשיחת הטלפון או האימייל שלכם, הם כנראה הולכים להיות על הכדור באותה מידה כשמדובר בהגנה עליכם.

2. בחרו עורך דין פלילי המנוסה בבתי המשפט המקומיים. בנוסף למציאת עורך דין מוסמך במשפט פלילי, עליכם לחפש עורך דין בעל ניסיון בבתי המשפט המקומיים. לא רק שכל בית משפט עושה את הדברים בדרך שלו, אלא שכל שופט עושה את הדברים גם בדרך שלו. הכרת הפרט והפרט של בית המשפט מולו אתם מתמודדים יכולה לעזור לכם ליצור אסטרטגיה מנצחת עבור המקרה שלכם.

3. בדקו על עורך הדין במקורות שונים באינטרנט. חלק מהמקורות הללו הם בעלי מוניטין וחלק לא. חלק מהאתרים כמו Google ו-Facebook לא מאפשרים לעורכי דין להסיר ביקורות רעות, כך שאתרים אלה יכולים להיות מקום טוב לבחון מה יש ללקוחות אחרים לומר. אתרים אחרים עוזרים לעורכי דין לצייר תמונה ורודה. אמנם אינכם רוצים לוותר במהירות על עורך דין פלילי מומלץ רק בגלל ביקורת אחת גרועה, אך קריאת ביקורות יכולה לתת לכם מושג כללי על מה יש ללקוחות אחרים לומר עליו ועל השירותים שלו.

4. בקשו הפניות! אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא עורך דין פלילי מומלץ היא לשאול את החברים והמשפחה שלכם אם הם מכירים עורכי דין טובים. בעלי ידע ממקור ראשון על אופן פעולתו של עורך דין פלילי מסוים יכולים לעזור ולהציע לכם תובנה כיצד אותו עורך דין יטפל בתיק שלך.

5. עורך הדין הפלילי הנכון עבורכם יודע את היסודות מעל ראשו. עורך דין לא חייב לדעת הכול מבלי שיצטרך לחפש דברים, אבל הוא צריך לדעת את היסודות של הפשעים הנפוצים ביותר. עורך הדין הפלילי שלכם צריך להיות מסוגל להסביר לכם את העונשים האפשריים והסבירים להאשמות נגדכם. עורך דין פלילי מומלץ צריך לדעת אילו שאלות לשאול את הלקוח, וזאת כדי שיוכל לזהות את הניואנסים שחלים על המקרה הספציפי שלכם. לסנגור פלילי טוב יש רמה גבוהה של היכרות עם החוקים ועם מערכת המשפט הפלילי.

6. אל תתפתו לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי זול. עורך דין פלילי זול לא תמיד יבצע את כל העבודה הנדרשת, כך שלבסוף הזול יכול לעלות לכם ביוקר, זאת בפרט כשמדובר בחופש ובעתיד שלכם. 

7. מדדו את ההתלהבות של עורך הדין. ישנם עורכי דין פליליים שעובדים קשה יותר מאחרים. אתם צריכים עורך דין שעורך חקירה יסודית. עורך דין פלילי מומלץ צריך לנהל את התיק | ללכת להוכחות כאשר הסיכויים הם טובים לזיכוי או לצמצום העבירות. מן הצד השני, ובמקרים מסוימים, עורך דין פלילי מנוסה צריך לעודד אתכם לקבל עסקת טיעון כאשר זה באמת לטובתכם. כאשר הגיע הזמן להחליט אם ללכת למשפט או לקבל עסקת טיעון, עורך הדין הפלילי צריך להסביר לכם איזו בחירה הוא מעדיף, מה טוב עבורכם יותר, ומדוע. הדרך למצוא את עורך הדין הזה היא לחפש התלהבות. אמנם עורך הדין שלכם צריך להיות מנוסה, אבל מספר שנות הניסיון הוא לא הכול. לעו"ד הנכון יש רמה מסוימת של עניין כנה בעבודתו, והוא חייב להיות להוט לצלול לתוך התיק שלכם בשמכם.

8. המשפטים הפליליים נעים במהירות. לפעמים, לעורך הדין שלכם יש שניות בלבד להגיש התנגדות שעלולה להשפיע על תוצאות התיק. יש לוודא שלעורך הדין יש מספיק ניסיון כדי להכיר את חוקי בית המשפט וליהנות מביטחון ונוחות בדיון בבית המשפט. בהקשר זה, אתם יכול לשפוט ספר לפי הכריכה שלו. אם לעורך דין יש מראה מסודר והוא מדבר היטב כשאתם נפגשים איתו, סביר להניח שהוא יהיה באותו אופן בבית המשפט.

9. סמכו על האינסטינקטים שלכם! עם כל כך הרבה על הפרק, שווה להשקיע את הזמן והמאמץ למצוא את עורך הדין הפלילי המתאים עבורכם. אתם יכולים לעשות הרבה מהמחקר באינטרנט וכו', אבל אין תחליף לפגישה אישית עם עורך הדין. בהצלחה!

משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן עוסק בכל תחומי המשפט הפלילי. בין שירותי המשרד ותחומי העיסוק ניתן למצוא: ייעוץ לפני חקירה, עורך דין מעצרים, סגירת תיק פלילי במשטרה, שחרור ממעצר, ייצוג בהליכים פליליים, ייצוג נפגעי עבירה, עורך דין פלילי ייעוץ, עורך דין פלילי חירום, עורך דין אלימות במשפחה, ביטול כתב אישום, מחיקת רישום פלילי, ועוד.

כיצד לבחור עורך דין פלילי

כיצד לבחור עורך דין פלילי – בהמשך לאמור לעיל', ישנם עוד מספר מאפיינים ספציפיים חשובים שיש לשים לב אליהם כאשר אתם שוקלים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי מסוים, כפי שיתואר להלן: 

עורך דין פלילי יוצא פרקליטות או תביעה משטרתית – אחד הדברים החשובים ביותר לשים לב אליהם כאשר אתם בוחרים עו"ד פלילי הוא האם אותו עורך דין מכיר מבפנים את דרך העבודה של רשויות התביעה השונות. ישנה חשיבות מרבית לשכור את שרותיו של עורך דין פלילי שבעברו עבד בתביעה המשטרתית או בפרקליטות, שכן עורך דין שכזה שמכיר את אופן קבלת ההחלטות על ידי רשויות התביעה ידע באילו נקודות ספציפיות עליו להתמקד, היכן ללחוץ חזק וכו'. 
עורך דין פלילי בעל תקשורת בין אישית טובה – אחת התכונות החשובות ביותר שאתם צריכים לחפש אצל עורך דין פלילי מסוים וזאת בטרם תשכרו את שרותיו היא תקשורת בין אישית טובה ויחסי אנוש מצוינים. יש לזכור שפעמים רבות נדרש עורך הדין הפלילי לנהל משא ומתן ו/או לתקשר עם גורמים שונים הקשורים בתיק כדוגמת: שירות המבחן, רשויות התביעה, בית המשפט וכו', ולכן, עורך דין פלילי בעל תקשורת בין אישית טובה ויחסי אנוש מצוינים ידע לתקשר טוב יותר עם אותם גורמים, ובכך יגדיל את הסיכוי להשיג עבורכם את המיטב.
עורך דין פלילי שזמין עבורכם באופן ישיר – ישנה חשיבות רבה לזמינות של אותו עורך דין פלילי מסוים שאת שרותיו אתם רוצים לשכור. כאשר אתם בוחרים עו"ד פלילי, אתם רוצים לדעת שאותו עורך דין יהיה זמין עבורכם באופן ישיר ושלא תצטרכו לעבור כמה פקידים בדרך עד שתגיעו אליו. 
עורך דין פלילי שעיקר עיסוקו הינו בתחום הפלילי – אחת הנקודות החשובות שאותן יש לבדוק היא האם אותו עורך הדין הפלילי שאת שרותיו אתם רוצים לשכור עוסק בעיקר בתחום הפלילי או שהוא עוסק בכל מיני תחומים ושהתחום הפלילי הוא עוד אחד מתחומי העיסוק המשפטיים של אותו עורך הדין. ישנה חשיבות רבה לבחור עו"ד פלילי שרוב ככל עיסוקו הינו בתחום הפלילי שכן עורך דין פלילי שכזה יהיה בדרך כלל בקיא ברזי החוק הפלילי, כמו גם יהיה בקיא ומעודכן בפסיקות בתי המשפט. 
עורך דין פלילי סבלני וקשוב אליכם – עו"ד פלילי מומלץ עבורכם הוא עו"ד פלילי שקשוב לבעיות שלכם. זאת ועוד, מכיוון שהליך פלילי הינו אירוע מטלטל עבור החשוד או הנאשם אזי ישנה חשיבות רבה לכך שתבחרו עורך דין פלילי סבלני ואמפתי שיבין אתכם ושיענה בפירוט על כל השאלות שלכם. 

עורך דין מעצרים

הסתבכתם בפליליים? צריכים ייעוץ לפני חקירה? מחפשים עורך דין פלילי דחוף? צריכים התייעצות עם עורך דין פלילי? מחפשים עורך דין פלילי מומלץ? משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי – זמינות של 24 שעות ביממה בכל רחבי הארץ!