עורך דין פלילי בקרית גת

זקוקים לעורך דין פלילי בקרית גת? מחפשים עורך דין פלילי מומלץ בקרית גת? עורך דין פלילי אופיר מזר מייצג חשודים ונאשמים בקרית גת, כמו גם בשאר חלקי הארץ.

עורך דין פלילי אופיר מזר, בוגר תואר במשפטים (LL.B) בהצטיינות יתרה וחבר מן המניין בלשכת עורכי הדין בישראל. 

עו"ד פלילי אופיר מזר החל את דרכו המקצועיות ב- פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), שם עסק מקרוב ומתוך המערכת, בכל שלבי המשפט הפלילי, החל משלב החקירה , דרך אופן קבלת ההחלטות על ידי רשויות התביעה, ועד לניהול מלא של ההליכים המשפטיים עצמם.

תפיסת עולמו של עורך דין פלילי אופיר מזר, מבוססת על ההנחה, שעל ידי בניית אסטרטגיה יסודית ואחראית, יחד עם ניהול סיכונים נכון ונחישות חסרת פשרות, ניתן להשיג ללקוח את התוצאה המיטבית. 

הסתבכתם בעבירה פלילית? התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי פלילי ראשוני, באופן מיידי וללא התחייבות! 

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

עורך דין פלילי דחוף בקרית גת

הסתבכתם בפליליים? צריכים ייעוץ לפני חקירה בקרית גת | שחרור ממעצר בקרית גת | עורך דין פלילי דחוף בקרית גת? משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בקרית גת, בכל סוגי העבירות הפליליות, ובכל שלבי ההליך הפלילי – זמינות של 24 שעות 7 ימים בשבוע. 

ייעוץ עם עורך דין פלילי בקרית גת

זקוקים לקבל ייעוץ פלילי בקרית גת? מחפשים עורך דין מעצרים בקרית גת? כאשר אדם מסתבך בפליליים, או אז ישנה חשיבות רבה לקבל ייעוץ משפטי פלילי איכותי, וכמה שמהר יותר טוב יותר. ניסיון העבר מלמד שרוב ככל הטעויות של חשודים ו/או נאשמים נעשות בשלבים הראשונים של ההליך הפלילי. משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בקרית גת, כמו גם מספק שירות של עורך דין פלילי ייעוץ – שירות שבמסגרתו תוכלו לקבל ייעוץ משפטי ראשוני על מצבכם, באופן מיידי וללא התחייבות! 

עורך דין פלילי מומלץ בקרית גת

רבים מהחשודים ו/או הנאשמים בקרית גת שמוצאים את עצמם מסתבכים בפליליים, מחפשים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי מומלץ בקרית גת. בעניין זה עולה השאלה מיהו אותו עורך דין פלילי מומלץ שאותו הם מחפשים, שהרי מדובר בהשקפה סובייקטיבית המשתנה מאדם לאדם. יחד עם זאת, ישנן מספר נקודות חשובות שיש לשים לב אליהן כאשר אתם שוכרים את שירותיו של עורך דין פלילי מסוים. להלן מפורטות הנקודות העיקריות:

1. חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי שהינו בעל ידע ומומחיות רבה בתחום הפלילי – על פי רוב, זה יהיה עורך דין שעוסק אך ורק בתחום הפלילי, ולא מתפזר בין ענפי משפט שונים. 

2. מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי שבעברו עבד ברשויות התביעה (יוצא פרקליטות, יוצא תביעה משטרתית, וכו') – אחד כזה שמכיר מקרוב את תהליך ואופן קבלת ההחלטות על ידי התביעה.

3. על עורך הדין להיות בעל יחסי אנוש מעולים, שכן פעמים רבות הוא יידרש לנהל שיח ו/או משא ומתן עם גורמים שונים הקשורים בתיק, בניהם קציני מבחן, פרקליטים וכו'.

4. על עורך הדין להיות קשוב וסבלני אליכם. אחרי הכול, תפקידו הוא להציג את הטענות שלכם. 

5. עורך הדין שלכם צריך להיות זמין עבורכם באופן אישי, ולא תצטרכו לעבור כמה מזכירות עד שתגיעו אליו.

6. לא פחות חשוב, סמכו על האינטואיציה שלכם – לעיתים, אחרי שיחה קצרה עם עורך דין פלילי מסוים, תהיה לכם מעין תחושה פנימית לגבי מידת התאמתו של אותו עורך הדין לטיפול בתיק שלכם.

שכר טרחה של עורך דין פלילי בקרית גת

מחירו של עורך דין פלילי בקרית גת אינו קבוע במחירון כלשהו ומשתנה בהתאם לפרמטרים מסוימים, כך גם לגבי מחירו של עורך דין פלילי בשאר חלקי הארץ. להלן הפרמטרים העיקריים שעל פיהם ייקבע שכר הטרחה של ייצוג במשפט פלילי:

  1. כמות העבודה הנדרשת בתיק, בהתאם למורכבות המקרה – כמה שהתיק יותר מורכב ודורש יותר עבודה, כך גם שכר הטרחה יהיה גבוה יותר.

  2. המוניטין ורמת המומחיות של עורך הדין – ככלל, עורך דין בעל מוניטין ומומחיות רבה, יגבה שכר טרחה גבוה יותר.

  3. מידת העומס שבה שרוי אותו עורך דין באותה התקופה – לעיתים ובתקופות לא עמוסות, תהיה לעורך הדין הפלילי נכונות להתגמש בגובה שכר הטרחה.

עורך דין מעצרים


משרד עורך דין פלילי בקרית גת | עורכי דין פלילי בקרית גת
אופיר מזר ואיתן כבריאן, מייצג ומלווה חשודים ונאשמים, בכל שלבי ההליך הפלילי. המשרד זמין ללקוחותיו 24/7 ועוסק בכל תחומי המשפט הפלילי. בין שירותי המשרד ניתן למצוא: עורך דין פלילי דחוף | עורך דין מעצרים | ייעוץ לפני חקירה | ייעוץ משפטי פלילי | שחרור ממעצר, ועוד