עורך דין פלילי בראשון לציון והמרכז

מחפשים עורך דין פלילי בראשון לציון והמרכז? מחפשים עו"ד פלילי מומלץ בראשון לציון והמרכז? עורך דין פלילי אופיר מזר מייצג חשודים ונאשמים בראשון לציון והמרכז, כמו גם בשאר חלקי הארץ, בכל סוגי העבירות הפליליות ובכל שלבי ההליך הפלילי – זמינות 24 שעות ביממה.

עורך דין פלילי אופיר מזר, בוגר תואר במשפטים (LL.B) בהצטיינות יתרה וחבר בלשכת עורכי הדין בישראל. 

עורך דין פלילי בראשל"צ אופיר מזר, החל את דרכו בפרקליטות המחוז הפלילית בירושלים, שם עסק מקרוב ומתוך המערכת בכל שלבי ההליך הפלילי, החל משלב החקירה , דרך אופן קבלת ההחלטות על ידי רשויות התביעה, ועד לניהול מלא של ההליכים המשפטיים עצמם.

תפיסת עולמו של עורך דין פלילי אופיר מזר, מבוססת על ההנחה, שעל ידי בניית אסטרטגיה יסודית ואחראית, יחד עם ניהול סיכונים נכון ונחישות חסרת פשרות, ניתן להשיג ללקוח את התוצאה המיטבית. 

הסתבכתם בעבירה פלילית? התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, ללא תשלום וללא התחייבות! 

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

עורך דין פלילי מומלץ בראשון לציון והמרכז

רבים מהלקוחות בראשון לציון והמרכז שמסתבכים בפליליים, מחפשים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי מומלץ בראשון לציון והמרכז, ואולם עולה השאלה מיהו אותו עורך דין פלילי מומלץ שאותו הם מחפשים? בעניין זה יש לזכור שעורך דין פלילי מסוים יכול להיות מומלץ ומתאים לאדם אחד, אך לא מומלץ ומתאים לאדם אחר.

להלן מקצת הנקודות החשובות שעליכם לשים לב אליהן כאשר אתם בוחרים עורך דין פלילי:

1. בראש ובראשונה, מומלץ לכם לשכור עורך דין פלילי שהינו בעל ידע ומומחיות רבה בתחום הפלילי. 

2. מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי שבעברו עבד ברשויות התביעה, ושמכיר מקרוב את תהליך קבלת ההחלטות על ידי התביעה או הפרקליטות. 

3. על עורך הדין  שלכם להיות בעל יחסי אנוש מצוינים, שכן לא פעם הוא יידרש לנהל שיח ו/או משא ומתן עם גורמים שונים הקשורים בתיק, בניהם קציני משטרה, תובעים ופרקליטים.   

4. חשוב שתהיה כימיה טובה בינכם לבין עורך הדין שבחרתם, שכן בתקופה הקרובה אתם הולכים לבלות הרבה ביחד.

5. על עורך הדין שלכם להיות קשוב וסבלני לשאלות שלכם. בסופו של יום, תפקידו של עורך הדין הפלילי הוא להציג את הגירסה שלכם ולדבר בשמכם. 

6. עורך הדין שלכם צריך להיות זמין עבורכם באופן אישי, ולא שתצטרכו בכל פעם לעבור שתי מזכירות או יותר כדי להשיג אותו. 

7. סמכו על האינטואיציה שלכם – חלק מהלקוחות בבואם לחפש עורך דין פלילי, יחפשו עורך דין פלילי מומלץ או עורך דין פלילי תותח דרך המלצות מחברים, דרך הרשתות החברתיות וכו'. שימו לב שלהתרשמות הישירה שלכם מעורך הדין יש חשיבות רבה, ושהיא לא פחות חשובה מהמלצה של מישהו אחר. לעיתים, אחרי שיחת טלפון קצרה עם עורך דין פלילי מסוים, כבר תוכלו לדעת אם זה עורך הדין שאיתו אתם רוצים לעבוד. 

8. לסיום, חשוב לומר שאין דבר כזה עורך דין פלילי תותח או עורך דין פלילי מומלץ שמתאים לכולם. אחרי הכל מדובר בהשקפה סובייקטיבית המשתנה מאיש לרעהו – לאדם אחד הכי חשובה הכימיה עם עורך הדין, לאדם אחר הכי חשובה הזמינות והסבלנות של עורך הדין, לאדם נוסף הכי חשוב זה הניסיון של עורך הדין, וכו'.

מחיר עורך דין פלילי בראשון לציון והמרכז

כמה עולה עורך דין פלילי? רבים מהלקוחות בראשון לציון שמסתבכים בפליליים שואלים את עצמם כמה עולה עורך דין פלילי, האם יש מחירון עורך דין פלילי, היכן ניתן למצוא עורך דין פלילי זול וכו'. לשאלת המחיר אין תשובה אחת, שכן מחיר של עורך דין פלילי  אינו קבוע במחירון ומשתנה בין עורכי הדין השונים, בין היתר בהתאם לפרמטרים הבאים:  

1. כמות העבודה הנדרשת בתיק – בעוד חלק מעורכי הדין נוהגים לחייב לפי שעות עבודה, ישנם כאלו שמעדיפים לחייב את הלקוח בתשלום גלובלי על כל הטיפול בתיק. 

2. רמת מומחיותו של עורך הדין – ככלל, ככל שעורך הדין מנוסה יותר, ותיק יותר ובעל שם, כך גם המחיר יהיה בהתאם.

3. כמות העומס הרובצת על עורך הדין באותה התקופה – ישנה חשיבות לרמת העומס שבה שרוי עורך הדין באותה התקופה. לעיתים, ובתקופות רגועות, תהיה לעורך הדין נכונות להתגמש בגובה שכר הטרחה.

כפי שניתן לראות, שכר טרחה של עורך דין פלילי אינו קבוע ומשתנה בין עורכי הדין השונים, ולכן, בטרם תשכרו את שירותיו של עורך דין פלילי מסוים, מומלץ לערוך ולו השוואת מחירים קטנה, בהתאם לפרמטרים שהוזכרו לעיל. בהצלחה!

התייעצות עם עורך דין פלילי בראשון לציון והמרכז

הסתבכתם בעבירה פלילית בעיר ראשון לציון והמרכז? זקוקים ל- התייעצות עם עורך דין פלילי בראשון לציון והמרכז? כאשר אדם מסתבך בפליליים אזי ישנה חשיבות רבה לקבל ייעוץ משפטי מקצועי מעורך דין פלילי מנוסה. התייעצות עם עורך דין פלילי ובפרט בשלבים הראשונים הינה קריטית ביותר, שכן רוב ככל הטעויות של חשודים ונאשמים נעשות הן בשל היעדר ייעוץ משפטי מקצועי, והן בשל ייעוץ משפטי כושל. מעוניינים בפגישת ייעוץ עם עורך דין פלילי? משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מספק בין היתר שירות של ייעוץ עם עורך דין פלילי, בכל שעות היממה. המשרד מטפל בכל סוגי העבירות הפליליות, בעבירות צווארון לבן ובעבירות אלימות במשפחה.

עורך דין פלילי דחוף בראשון לציון והמרכז

צריכים ייעוץ לפני חקירת משטרה בראשון לציון והמרכז? מחפשים עורך דין פלילי | עורך דין מעצרים לצורך שחרור ממעצר בראשון לציון והמרכז? משרד עו"ד פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מספק שירות עורך דין פלילי דחוף | עורך דין פלילי חירום בעיר ראשון לציון והמרכז, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

עורך דין מעצרים


משרד עורך דין פלילי בראשון לציון והמרכז | עורכי דין פלילי בראשון לציון והמרכז
אופיר מזר ואיתן כבריאן, מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל סוגי העבירות הפליליות ובכל סוגי ההליכים המשפטיים. הסתבכתם בפליליים? הוגש נגדכם כתב אישום? התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, ללא תשלום!