עורכי דין פליליים הכי טובים בארץ

מיהו עורך דין פלילי הכי טוב בארץ? מיהם עורכי דין פליליים הכי טובים בארץ? איך מזהים עו"ד פלילי מומלץ | עורך דין פלילי מוביל? וכו'.

רבים מאלו שמסתבכים בפליליים רוצים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי מומלץ או עורך דין פלילי תותח או עורך דין פלילי הכי טוב בארץ, על מנת שזה יוציא אותם מהצרה שאליה נקלעו, ואולם עולה השאלה מיהו או מיהם אותם עורכי דין פליליים מובילים הכי טובים בארץ שאותם הם מחפשים?

בעניין זה יש לזכור שלאנשים שונים ישנן העדפות שונות, ולכן, ההגדרה של עורך דין פלילי הכי טוב בארץ אינה אחידה עבור כולם. עבור אדם אחד, עורך דין פלילי הכי טוב בארץ הוא עורך דין פלילי מפורסם שמופיע הרבה באמצעי התקשורת, עבור אדם אחר, עורך דין פלילי הכי טוב בארץ הוא זה שהינו בעל אחוזי הצלחה גבוהים בשנים האחרונות, וכו'. יחד עם זאת, ישנן מספר נקודות מהותיות שיש לשים לב אליהם כאשר אתם בוחרים עורך דין פלילי, וזאת כפי שיתואר בהמשך. 

הסתבכתם בפליליים? צריכים ייעוץ לפני חקירה? זקוקים ל- שחרור ממעצר? הוגש נגדכם כתב אישום? מחפשים עורך דין פלילי מומלץ? משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל סוגי העבירות הפליליות ובכל שלבי ההליך הפלילי – זמינות 24/7. 

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

עורך דין פלילי הכי טוב בארץ

מיהו עורך דין פלילי הכי טוב בארץ? מיהם עורכי דין פליליים הכי טובים בארץ? מהם המאפיינים העיקריים של עורך דין פלילי הכי טוב בארץ? וכו'. להלן מפורטות מטה מספר תכונות עיקריות שלדעתי ולדעת רבים אחרים, הן אלו אשר הופכות עורך דין פלילי מסוים, אם לא לעורך דין פלילי הכי טוב בארץ, אז לכל הפחות לעורך דין פלילי מוביל, מומלץ וכו':

  1. עורך דין פלילי מוביל חייב להיות מעודכן בהלכות ובפסיקה, כמו גם צריך שיהיה בקיא ברזי החוק הפלילי, בסדרי הדין השונים, ובאסטרטגיות השונות שניתן לנקוט בהן כאשר מנהלים הליך פלילי. בנוסף, עורך דין פלילי הכי טוב בארץ חייב שיהיה בעל ניסיון מעשי רב בניהול הליכים פליליים.

  2. עורך דין פלילי מומלץ הוא זה שבעברו עבד בפרקליטות או בתביעה המשטרתית, שכן עורך דין פלילי שכזה מכיר ככל הנראה את דרך הפעולה של רשויות התביעה ואת אופן קבלת ההחלטות על ידן.

  3. עורך דין פלילי מוביל הוא זה שיש לו תקשורת בין אישית טובה ויחסי אנוש מצוינים, שכן פעמים רבות עורך דין פלילי נדרש לנהל משא ומתן עם גורמים שונים הקשורים בתיק, בניהם חוקרי משטרה, פרקליטים, שירות המבחן ועוד.

  4. עורך דין פלילי מומלץ חייב להיות סבלני וקשוב ללקוחותיו, שכן בשורה התחתונה, תפקידו של עורך דין פלילי הוא להציג את גרסת הלקוח שלו.

מחיר של עורך דין פלילי הכי טוב בארץ

כמה עולה עורך דין פלילי הכי טוב בארץ? רבים מאלו שמסתבכים בפליליים שואלים את עצמם כמה גובה עורך דין פלילי הכי טוב בארץ, האם יש מחירון עורך דין פלילי וכו'. לשאלת המחיר של עורך דין פלילי הכי טוב בארץ אין תשובה אחת, וזאת משתי סיבות: האחת היא שאף אחד לא באמת יודע מיהו עורך דין פלילי הכי טוב בארץ, והשנייה היא שאין מחיר קבוע לעורך דין פלילי. על פי רוב מחירו של עורך דין פלילי משתנה בהתאם לפרמטרים הבאים:

1. כמות העבודה הנדרשת בתיק הספציפי – בעוד שחלק מעורכי הדין נוהגים לחייב לפי שעות עבודה, ישנם כאלו שיחייבו את הלקוח בתשלום גלובלי על כל הטיפול בתיק, כאשר הסכום יקבע בהתאם לכמות העבודה המוערכת בתיק.  

2. מומחיותו של עורך הדין – ככל שעורך הדין יהיה מנוסה יותר ומומחה יותר בתחום הספציפי שבו עוסק התיק, כך גם המחיר יהיה גבוה יותר.

3. מידת העומס שבה נמצא עורך הדין באותה התקופה – ישנה חשיבות לא מבוטלת למידת העומס שבה שרוי עורך הדין הפלילי באותה התקופה, שכן לעיתים ובתקופות רגועות יחסית, תהיה לעורך הדין הפלילי נכונות להתגמש בגובה שכר הטרחה.

זומנתם לחקירה פלילית? צריכים ייעוץ לפני חקירת משטרה? הוגש נגדכם כתב אישום? מחפשים עורך דין פלילי דחוף | עורך דין פלילי חירום? משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בכל שלבי ההליך הפלילי – זמינות 24/7 בכל רחבי הארץ.