עורך דין פלילי בנצרת

מחפשים עורך דין פלילי בנצרת והסביבה? עורך דין פלילי מומלץ בנצרת והסביבה? עורך דין פלילי אופיר מזר מלווה ומייצג חשודים ונאשמים בנצרת והסביבה,  כמו גם בשאר חלקי הארץ, בכל סוגי העבירות הפליליות ובכל שלבי ההליך הפלילי.

עו"ד פלילי אופיר מזר, בוגר תואר במשפטים (LL.B) בהצטיינות יתרה וחבר מן המניין בלשכת עורכי הדין בישראל. 

עורך דין פלילי אופיר מזר, החל את דרכו בפרקליטות, שם עסק מקרוב ומתוך המערכת, בכל שלבי המשפט הפלילי, החל משלב החקירה במשטרה, דרך אופן קבלת ההחלטות השונות על ידי רשויות התביעה, ועד לניהול מלא של ההליכים בבית המשפט.

תפיסת עולמו של עו"ד פלילי אופיר מזר, מבוססת על ההנחה, שעל ידי בניית אסטרטגיה יסודית ואחראית, יחד עם ניהול סיכונים נכון ונחישות חסרת פשרות, ניתן להשיג ללקוח את התוצאה המיטבית. 

התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, באופן מיידי וללא התחייבות.

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

עורך דין פלילי מומלץ בנצרת

רבים מהלקוחות בנצרת והסביבה שמסתבכים בפליליים, מחפשים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי מומלץ. בהתאם לאמור, עולה השאלה מיהו אותו עורך דין פלילי מומלץ שאותו הם מחפשים, וכיצד ניתן לזהות אותו? בעניין זה יש לזכור שעורך דין פלילי מסוים יכול להיות מומלץ ומתאים לאדם אחד, אך לא מומלץ ומתאים לאדם אחר.

להלן, הנקודות החשובות ביותר שעליכם לשים לב אליהן כאשר אתם בוחרים עורך דין פלילי:

1. בראש ובראשונה, מומלץ לכם לשכור עורך דין פלילי שהינו בעל ידע ומומחיות רבה בתחום הפלילי. 

2. מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי שבעברו עבד ברשויות התביעה, ושמכיר מקרוב את תהליך קבלת ההחלטות על ידי התביעה או הפרקליטות. 

3. על עורך הדין  שלכם להיות בעל תקשורת ויחסי אנוש מצוינים, שכן לא פעם הוא יידרש לנהל שיח ו/או משא ומתן עם גורמים שונים הקשורים בתיק, בניהם קציני משטרה, תובעים ופרקליטים.   

4. חשוב מאוד שתהיה כימיה טובה בינכם לבין עורך הדין הפלילי שבחרתם, שכן בתקופה הקרובה אתם הולכים לעבוד הרבה ביחד.

5. על עורך הדין שלכם להיות קשוב וסבלני לשאלות שלכם. בסופו של יום, תפקידו של עורך הדין הפלילי הוא להציג את הגרסה שלכם ולדבר בשמכם. 

6. על עורך הדין להיות זמין עבורכם באופן אישי, ולא שתצטרכו בכל פעם לעבור מספר מזכירות כדי להשיג אותו. 

7. סמכו על האינטואיציה שלכם – חלק מהלקוחות בבואם לחפש עורך דין פלילי, יחפשו עורך דין פלילי מומלץ או עורך דין פלילי תותח דרך המלצות מחברים, דרך גוגל, פייסבוק וכו'. שימו לב שלהתרשמות הישירה שלכם מעורך הדין יש חשיבות רבה, ושהיא לא פחות חשובה מהמלצה של מישהו אחר. לעיתים, אחרי שיחה קצרה עם עורך דין פלילי מסוים, כבר תוכלו לדעת אם זה עורך הדין הפלילי שמתאים לכם.

8. לסיכום, חשוב לומר שאין דבר כזה עורך דין פלילי תותח או עורך דין פלילי מומלץ שמתאים לכולם באופן גורף, שכן מדובר בהשקפה סובייקטיבית המשתנה מאיש לרעהו – לאדם אחד הכי חשובה הכימיה עם עורך הדין, לאדם אחר הכי חשובה הזמינות של עורך הדין, לאדם נוסף הכי חשוב זה הניסיון של עורך הדין, וכו'.

התייעצות עם עורך דין פלילי בנצרת

הסתבכתם בעבירה פלילית בנצרת והסביבה? זקוקים ל- התייעצות עם עורך דין פלילי בנצרת והסביבה? כאשר אדם כלשהו מסתבך בפליליים, או אז ישנה חשיבות רבה לקבל ייעוץ משפטי מקצועי מעורך דין פלילי מנוסה. התייעצות עם עורך דין פלילי ובפרט בשלבים הראשונים, הינה קריטית ביותר, שכן רוב ככל הטעויות של חשודים ונאשמים נעשות הן בשל היעדר ייעוץ משפטי איכותי, והן בשל ייעוץ משפטי שגוי. מעוניינים בפגישת ייעוץ מקצועית עם עו"ד פלילי? משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מספק בין היתר שירות של ייעוץ עם עורך דין פלילי, בכל שעות היממה. המשרד מטפל בכל סוגי העבירות הפליליות, ומייצג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה, בכל שלבי ההליך הפלילי.

מחיר של עורך דין פלילי בנצרת

כמה עולה לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי בנצרת והסביבה? רבים מהלקוחות בנצרת והסביבה שמסתבכים בפליליים שואלים את עצמם כמה עולה עורך דין פלילי, האם יש מחירון עורך דין פלילי, היכן ניתן למצוא עורך דין פלילי זול וכו'. לשאלת המחיר אין תשובה אחת חד משמעית, שכן מחירו של עורך דין פלילי אינו קבוע במחירון כלשהו ומשתנה בין עורכי הדין השונים, בין היתר בהתאם לפרמטרים הבאים:  

1. כמות העבודה הנדרשת בתיק – בעוד שישנם עורכי דין הנוהגים לחייב לפי שעות עבודה, ישנם כאלו שמעדיפים לחייב את הלקוח בתשלום גלובלי על כל הטיפול בתיק. 

2. רמת מומחיותו של עורך הדין – ככלל, ככל שעורך הדין  הפלילי מנוסה יותר, ותיק יותר ובעל מוניטין, כך גם המחיר יהיה בהתאם.

3. רמת העומס הרובצת על עורך הדין באותה התקופה – ישנה חשיבות לרמת העומס שבה שרוי עורך הדין באותה התקופה. לעיתים, ובתקופות רגועות, תהיה לעורך הדין הפלילי נכונות להתגמש בגובה שכר הטרחה.

כפי שניתן לראות, שכר טרחה של עורכי דין פליליים אינו קבוע במחירון ומשתנה בין עורכי הדין השונים, ולכן, בטרם תשכרו את שירותיו של עורך דין פלילי מסוים, מומלץ לערוך השוואת מחירים, בהתאם לפרמטרים שהוזכרו לעיל.

עורך דין פלילי דחוף בנצרת

צריכים ייעוץ לפני חקירה בנצרת והסביבה? מחפשים עורך דין פלילי דחוף בנצרת והסביבה? צריכים שחרור ממעצר בנצרת והסביבה? משרד עורך דין מעצרים | עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן זמין עבורכם 24 שעות ביממה. המשרד עוסק אך ורק בתחום הפלילי, ומספק שירותים שונים ומגוונים בתחום הפלילי, בניהם: ייעוץ עם עורך דין פלילי | עורך דין פלילי חירום | עורך דין פלילי דחוף | ייעוץ לפני חקירת משטרה, ועוד.

עורך דין מעצרים


משרד עורך דין פלילי בנצרת והסביבה | עורכי דין פלילי בנצרת והסביבה
אופיר מזר ואיתן כבריאן, מלווה ומייצג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה, בכל סוגי העבירות הפליליות ובכל שלבי ההליך הפלילי. הסתבכתם בפליליים? הוגש נגדכם כתב אישום? התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי ראשוני, ללא התחייבות!