עורך דין פלילי מומחה

רבים מהחשודים | הנאשמים מחפשים את עו"ד הפלילי הטוב ביותר בתחום, על מנת שיחלץ אותם מהצרה שאליה נקלעו. הדבר מקבל משנה תוקף כאשר מדובר בחשד או באישום בעבירות פשע חמורות. בשל כך, אותם חשודים או נאשמים נוטים לחפש "עורך דין פלילי מומחה", "עו"ד מומחה בפליליים", וכו'. 

בהמשך לאמור, עולה השאלה: מיהו עורך דין פלילי מומחה? איך מזהים עורך דין פלילי מומחה? וכו'. יש לציין שאין דבר כזה עורך דין פלילי מומחה "באופן כללי" – זאת ועוד, לשכת עורכי הדין בישראל אוסרת על עורכי דין להשתמש במונח "מומחה", ומאפשרת להשתמש תחתיו במונח "מתמחה".

אשר על כן, וככל שהנכם מחפשים עו"ד פלילי מוביל שייצג אתכם בהליך פלילי, מומלץ לחפש את אותו עורך דין פלילי, לפי תחומי התמחות ספציפיים, לדוגמה: ככל שהואשמתם בעבירת אונס, או אז מומלץ לחפש עורך דין פלילי המתמחה בעבירות אונס, ככל שהואשמתם בעבירת רצח, מומלץ לחפש עו"ד פלילי המתמחה בעבירות רצח, וכו'.  

משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה, בכל תחומי המשפט הפלילי – זמינות 24/7.

עורך דין פלילי
עורך דין אופיר מזר

עורך דין פלילי מומחה - מאפיינים כלליים

כפי שהוסבר לעיל', אין דבר כזה עורך דין פלילי מומחה "באופן כללי", ותחת זה, ישנם עורכי דין פליליים המתמחים בתחומים שונים. יחד עם זאת, ישנם מספר מאפיינים ו/או פרמטרים חשובים שמומלץ לכם לקחת בחשבון לפני שאתם שוכרים את שירותיו של עורך דין פלילי מסוים. להלן מפורטים מקצת הפרמטרים | המאפיינים החשובים: 

  1. מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי שבעברו עבד ברשויות התביעה, שכן עו"ד פלילי שכזה יודע כיצד עובדת המערכת מבפנים.
  2. מומלץ לקחת עו"ד פלילי המתמחה בסוג העבירות שבהן נחשדתם או הואשמתם.
  3. יש לשים לב לכישורי התקשורת הבין אישית של אותו עורך הדין שאת שירותיו אתם רוצים לשכור, שכן לא פעם הוא יידרש לנהל משא ומתן מול גורמים שונים הקשורים בתיק שלכם. 
  4. רצוי לשכור את שירותיו של משרד עורכי דין העוסק אך ורק בתחום הפלילי – משרד שחי ונושם את התחום הפלילי, כמו גם מכיר לעומק את החוק והפסיקה, 
  5. לא פחות חשוב, יש לשכור את שירותיו של עו"ד פלילי סבלני וקשוב, שכן בסופו של יום הוא אמור להיות קשוב אליכם ולייצג את האינטרסים שלכם.
  6. על עורך הדין הפלילי להיות זמין עבורכם באופן אישי, ושלא תצטרכו לעבור מספר מזכירות עד שתגיעו אליו.  

חשודים או נאשמים בביצוע עבירה פלילית? מחפשים עורך דין פלילי מומלץ? עורך דין פלילי מוביל? משרד עורך דין פלילי | עורכי דין פלילי אופיר מזר ואיתן כבריאן מלווה ומייצג חשודים, נאשמים ונפגעי עבירה, בכל סוגי העבירות הפליליות ובכל שלבי ההליך הפלילי.  זמינות של 24 שעות ביממה, בכל רחבי הארץ!